Welk merk broekjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poohbear82, 28 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik zit met het volgende probleem, hopelijk hebben jullie goede tips voor me.
    Zoonlief is een lekker stevig kereltje (hollands welvaren volgens m'n oma) en draagt al een tijdje kleertjes mt 62. Hij is nog geen 60 cm lang overigens.
    Nu beginnen echter diverse broekjes wat krap om z'n billetjes te zitten. Sommige zachte broekjes lijken wel leggings :$
    De broekjes die ik heb in maat 68 zijn echter allemaal veels te lang. Die moet ik dan zo vaak omslaan onderaan dat het ook geen gezicht meer is.
    Wie heeft hier ook mee te maken (gehad) en wat is jouw oplossing geweest?
    Zijn er bepaalde merken waarvan jullie ervaring is dat die wat ruimer zitten?

2. Marloes86

Marloes86 Niet meer actief

Hier ook een stevig kereltje toen hij zo oud was, 62 amper gedragen. Maar geen tip wat betreft ander merk... Idd gewoon de pijpjes omslaan. Misschien heeft iemand anders wel een goeie tip.

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Geen ervaring mee maar ik heb verschillende merken broekjes voor mijn dochter, waaronder van Nijntje. Dat zijn bij haar net aardappelzakken, zo breed. Misschien is dat wat.

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Amerikaanse merken vallen vaak breder. Oshkosh en Gap bijvoorbeeld.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

De Wibra vind ik persoonlijk qua broeken ook ruimer vallen (dan de Hema of de Zeeman ofzo).

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ik koop juist de spijkerbroeken bij de wibra voor mijn oudste die is heel tenger.
    hoe het met de stoffen broekjes is weet ik niet.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hmm, ik heb hier inderdaad niet-spijkerbroeken van de Wibra liggen. Die zijn wijder; voor mijn gevoel (en leuker). Voor spijkerbroeken ga ik naar Zeeman. Die passen altijd :D Misschien zit er verschil qua modellen???

Hier overigens ook een Hollands welvaren-jongetje.

Hier met Wibra-broek:

8. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Hier hetzelfde. Vind broeken van Fendz (eigen merk V&D) heel fijn. Vallen namelijk wat groter.

9. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    vind de broeken van h&m ook wel wijd vallen trouwens

10. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    name it en frendz van de V&D en oudere broekjes van MP, toen was het allemaal nog niet zo slim fit enzo.

11. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Name it vallen wat breder!

12. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ik vind de broekjes van de Hema met name vaak in de taille een stuk wijder.

13. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Vind ik dus ook! Ons mannetje is 63 cm en 6 kilo maar de broekjes van de hema in maat 62 zijn om zijn buikje nog steeds te groot (lengte is dan weer wel goed).

Deel Deze Pagina