ff vraagje???

Discussion in 'Zwangerschap' started by klaasje9, Jul 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    Hey, ik hoop dat jullie me kunnen helpen! wij zijn bezig met het geboortekaartje! op de voorkant komen 4 vierkantjes, 1 met naam, 1 met gb datum, en 2 fotootjes van de baby! maar nou wouden we op de achterkant van de kaart, de handafdruk van de baby zetten! maare nu vroeg ik me af, kan dat wel? want het moet dan wel op de dag van de geboorte evt. een dag later, maare zou daar speciale inkt voor zijn? want anders trekt het in de vingertjes, ofzo dat moet natuurlijk niet! vroeg me af of jullie denken dat het kan, en of dat wel lukt, met die kleine handjes haha!

alvast bedankt!

liefs..

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo Klaasje !

Het wordt vaak met lippenstift gedaan, dat kan geen kwaad voor de huid van de baby.
    Vingerverf, die peutertjes ook gebruiken kun je misschien ook overwegen, maar ik weet niet of zo'n jong kindje daar al goed tegen kan.

Groetjes,
    Nikki F

3. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    goh, wat een vraag............ maar wel een heel leuk idee zeg! :D

Laat je het via een drukkerij doen?

Weet dat er wel inkt bestaat dat oplosbaar is, maar of het niet schadelijk is voor je kind!

En ik zou echt niet weten of het zo makelijk gaat met zo'n klein handje! :p

Als je thuis beval dan is het vaak wel wat makelijker dan in het ziekenhuis, daar werken ze niet altijd mee!

Nou succes meid, misschien vind je iets via google?

gr. patricia ;)

4. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    ja, ik laat via een drukker doen, want moet dus ook die fotootjes dan nog brengen! en ik dacht als we dan die hadnafdruk en die die fotootjes ff inscannen, en naar ze toe sturen, kunnen zij ze drukken! maare ja ik beval thuis (teminste dat is de bedoeling) kan natuurlijk altijd anders lopen! maar vraag me ook af, of je dat handje wel goed krijgt, vingertjes enzo zijn meestal ook nog gebogen tog? hahaha nou jah ik zal idd ff kijken of ik op google wat kan vinden, en anders morgen ff aan de vk vragen (alhoewel die het dnek ik ook niet weet) maar tog!!!

groetjes klaasje..

5. lisacar

lisacar Actief lid

Dec 31, 2005
    347
    0
    0
    HR Consultant
    Ergens boven Amsterdam
  6. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    Hoi klaasje,

wat ik me afvroeg is of de drukkerij dan wel op de hoogte is van het handje?

Ik wilde namelijk ook iets van een uitgesponst voetje in de kaart hebben die ik zag, maar dat kon niet!

Wij zaten vast aan het sjabloon van het kaartje, alleen mochten we de letter type en kleur uitkiezen :cry:

Maar het is wel een heel leuk kaartje, echt wat wij wilde!

Hoop voor je dat ze meewerken dan en dat het lukt, misschien is die site van carmen wel iets!

gr. Patricia

7. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    nee, dat hebben wij niet! omdat we het hele kaartje zelf hebben ontworpen! we hebben daar gewoon een blanco kaartje uitgezocht! en het ontwerp ook via de computer naar hun gestuurd! dus dat is geen probleem!

zal ff op de site kijken..

8. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    haha, op die site staan wel mooie shirts! die van do not touch the bump haha, en 1 met little kickboxer! (denk dat ik die wel bestel, aangezien de papa een kickbokser is haha) maar goed, voor die handafdruk, heb ik niet zoveel aan, is wel leuk, maar het gaat erom dat het op het boortekaartje moet, en dit is in gips! maarz al ff verder zoeken, iig bedankt voor de site :D

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hoi Klaasje !

Kraamverzorgsters willen normaal ook wel graag een "handje" helpen bij het maken van een afdrukje ! Die komen toch al snel na de bevalling, of soms al tijdens !

Groetjes,
    Nikki F

10. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Misschien gaat het met een voetje beter, vingertjes moeten anders volgens mij helemaal recht gevouwen worden ;)

11. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    @ nikki F: hahaha een "handje" helpen! nou jah zal morgen de vk nog ff vragen, en dan zal ik ff kijken of er speciale inkt voor is, en wil het al niet dan ist niet anders, proberen (als het kan) het gewoon!

voetje is misschien idd makkelijker, maar ja vind handje leuker eigenlijk! en wil ook niet alles in de inkt hebben, vind het nu al zielig worden! zal ff met mn vriend overleggen, anders moeten we msschien maar een afdruk gebruiken (die wel op internet te vinden zijn)

groetjes..

12. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Handjes zijn heel lastig te doen idd. Zo gauw de verf erop zit (als je dat al voor elkaar krijgt) dan gaan die handjes weer dicht en heb je het overal zitten, behalve op het kaartje :D. Een voetje is al moeilijk genoeg hoor.

Share This Page