wie heeft er ervaring met:deryan Travelcot baby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door binnabinna, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    wie heeft er ervaring met de deryan Travelcot baby
    wij willen deze gaan aanschaven als camping bedje dus als we bij iemand zijn waar de kleine blijft slaapen.en voor op vakantie in het buiteland. op de camping. ik hoor het wel al vast bedankt voor de tips en ervaringen

kus sabrina

2. JosM

JosM Lid

9 jun 2007
    31
    0
    0
    Zelfstandig ondernemer
    St. Odilienberg
    Wij hebben de travelcot gehad. We hebben hem rechtstreeks bij Deryan (via internet) besteld. Levering was zeer snel en alles prima in orde.

De travelcot zelf vonden wij een verschrikkelijk onding. Op de een of andere manier was het ons bijna onmogelijk om het kreng weer opgevouwen te krijgen en in de tas te doen. Ook het matrasje leek ons erg dun. We hadden de duurste versie, deze zou een zelfopblazend matras hebben? dit stuk begrijp ik nog steeds niet?

Na 1 week contact opgenomen met Deryan en hen de problemen verteld. Deryan gaf ons direct een antwoordnummer waar wij de travelcot kostenloos heen terug konden zenden. PRIMA SERVICE VAN DERYAN. Korte termijn later hadden we het geld weer terug op onze rekening.

Deryan --- Prima service
    Travelcot --- ? niet voor ons ?

3. eigenwijsje

24 jan 2008
    58
    0
    0
    wij hebben hem ook, de luxe baby variant,
    gekocht bij de jongengezinnenbeurs voor 30 euro

wij vinden hem ideaal, opzetten en invouwen in een wip.
    weegt bijna niets, in het tasje de slaapzak en pyama erbij.
    opblaasbaar matrasje blaas ik even iets lucht bij.

als we ergens zijn zetten we het tentje altijd op het grote bed bij diegene waar we zijn, ze rollen echt niet uit bed.........

in de camper zetten we het tentje in de alkoof ( boven) hoeft er dus geen rekje of iets voor.

wij vinden hem ideaal.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vraag me af of ze echt niet met het bedje en al kunnen omrollen... Eva is nogal beweeglijk, ook in bed. Ik heb laatst in de winkel naar zo'n bedje gekeken en gevoeld en volgens mij kiept ze zo met bed en al om...

5. bouchere

bouchere Niet meer actief

Wij hebben hem ook en vinden het ideaal!
    Wij slepen dat ding echt overal mee naar toe,visite ,caravan,maar ook gewoon op het balkon met lekker weer!
    Hij vermaakt zich er prima in ,en valt net zo makkelijk in slaap als in zijn eigen bedje.
    Wat het opvouwen aangaat,ja daar hebben wij in het begin ook nog wel ruzie mee gehad. :(
    Heb toen op de site van Deryan gekeken en vouwde hem zo weer in elkaar.echt makkelijk ding. :D
    Ons jochie ligt ook niet echt stil ,maar ik heb niet het idee dat het kan omkieperen,denk dat hij er aardig veilig in ligt.

groetjes

diana

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    en zetten jullie hem ook gewoon op de grond als er geen bed in de buurt is. dus op vakantie of zo.?

want wij wilen er ook mee gaan camperren
    en als we met ze drie ergens slapen enzo.

bedankt voor de tips al vast

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wij hebben hem ook, echt een topding. Ook lekker voor in de tuin, strand etc.
    We zetten hem altijd op de grond. En ja, hij kan omrollen, maar als je hem een beetje slim neerzet lukt dat niet meer.
    Inklappen is bij ons geen probleem.
    Lekker licht in de koffer en altijd een vertrouwde omgeving voor onze kleine man.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hm... wij zouden 'm misschien willen voor in de tent. Maar Eva ligt nu altijd voordat ze gaat slapen op haar zij tegen de spijlen aan te duwen en in een tent kan ik 'm niet ergens tegenaan zetten.
    Maar hij kan dus wel omrollen.... ik dacht meerdere verhalen gelezen te hebben dat dat echt niet kon, maar dat kon ik me dus weer niet voorstellen ;).

9. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik heb er ook een en sleep 'm inderdaad ook overal mee naar toe. Ik zie 'm nog niet zo snel omrollen als ie op de vloer staat hoor, dan moet ze wel echt veel kracht zetten tegen de zijkant. Maar zeg nooit nooit ;)

Wat dat luchtbedje betreft, daar zit dus ene leuk taaltrucje in. Ze hebben het over een 'zelfopblaasbaar' luchtbedje. Ja klopt, je moet 'm zelf opblazen. En ik vind het ook geen kwestie van 'lucht bijblazen' hoor, ik moet 'm echt helemaal zelf opblazen. Ik gebruik 'm overigens niet altijd, als ze op een bed staat bijvoorbeeld, doe ik eth luchtbedje er niet in.

We gaan in sept op vakantie en dan neem ik 'm dus ook mee, daar heb ik 'm voor gekocht, kan in de koffer en dan hoef ik niet in alle hotels (rondreis) een babybedje te regelen.

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Snoopy wij willen hem ook voor op vakantie gebreuken en dacht zelf als je hem mischien nou vast kan zetten met haringen of zo. ik moet hem maar eens goed in de winkel bekijken.

11. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Even heel erg offtopic, maar volgens mij moet jij uit de zaanstreek komen! :) Even kijken...ja, krommenie..geweldig!! Ik verspreek me ook regelmatig, maar heb t nog nooit getypt gezien ;)

12. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wij hebben er ook een. Als je baby nog niet kan omrollen is hij wel handig, maar zodra dat wel kan, kan hij/zij met bed en al omrollen (onze dochter heeft het bewezen). Bovendien is het onderste gedeelte niet ademend, gewoon nylon, waardoor je baby volgens mij in ademnood kan komen. Ik zou er nooit weer een kopen, een gewoon bedje vind ik veel veiliger.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oke, wij gaan 'm dus niet kopen. Wordt gewoon proppen in de auto, dan zal het heus wel allemaal passen (hoop ik ;)).

14. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Een gewoon bedje lijkt me zeker wel veilig inderdaad, maar niet altijd haalbaar, ik zie me nog geen bedje meeslepen in t vliegtuig hoor :)

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maar een gewoon bedje kan je toch inchecken?

16. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Maar dan nog moet je t meeslepen. Wij maken een rondreis langs meerdere accomodaties en moeten dus al elke keer alle spullen in en uit de auto sjouwen. Dan hebben we dus 2 koffers, de handbagage, laptop, buggy en dan ook nog het bedje. En Angelina zelf natuurlijk. Dat wordt me iets teveel gesleep hoor. Ze slaapt tot nu toe prima in de Deryan, gebruik 'm regelmatig, dus ik heb er wel vertrouwen in.

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    meiden

bedankt voor jullie reachties.
    we gaan er denk ik toch wel voor.
    al ishet maar voor in het begin.