Hier heeft de ooievaar zo'n 3 weken in de tuin gestaan. Z'n naam hangt nog wel voor het raam.. de versiering binnen gaat er deze week ook af.. Wil mn huis weer terug
Wij hadden een enorme grote ooievaar in de tuin staan, en ik had zelf een geboortebord gemaakt voor binnen (die hangt nu op zijn kamertje)
Flash, ik ben op het idee gekomen door deze slinger: Patroonblad SM) Name it! van Atelier Sweet Moonie`s | Verjaardag | Bij vilt enzo! Ik ga in plaats van cupcakes vlaggetjes maken met daarop de letters. Ben benieuwd of het gaat lukken!
hier ook druk aant verzinnen wat we straks willen. omdat wij het geslacht niet (willen) weten,...is het lastig om alvast een bord met naam ofzo te maken. (of ik moet er 2 maken) we willen iig in de voortuin een ooievaarsnest. en zodra de uk er is, komt daar zo'n plastic ooievaar op (die bij de vijver hoort) met een hydorfieldoek om zn snavel in kleur en pop erin. en boven de voordeur hebben wij een vlaghouder, daar wil ik een vlag voor maken (kopen) met hoera ,...(naam)... is geboren. mn buren hebben plakletters op het raam met : hoera een zoon en ze hebben binnen in huis aant plafond allemaal (hele mooie) blauwe ballonnen. en die zie je als je voorbij loopt!
Wij gaan het zelf buiten helemaal niet versieren, hier word dat door buren en familie gedaan. Ook binnen doet de familie vaak wel wat aan versieringen maar we willen zelf ook wel leuke dingen voor binnen halen, en wil zelf een naamslinger gaan maken.
Ik heb het geboortebord gemaakt met de kleuren van zijn kamertje, en heb pas na de geboorte de naam erop gezet Je kan hem natuurlijk ook gewoon naturel maken Zal zo ff een foto zoeken Bekijk bijlage 282384
Ik heb bij ons in de buurt echt iets leuks gezien, van die gevaren driehoeken, net als bij wegwerkzaamheden en dan met de tekst 'Let op! Situatie is gewijzigd' En dit aan beide kanten en dan in het midden van de tuin een bord dat er een kindje is geboren (+naam!) Hihihi... Ik reed hier langs en ging echt volop op de rem (was wel in een woonwijk) en dacht 'huh weg werkzaamheden hier?' En toen keek ik goed en zag het, vond het echt leuk!
Als je een vlaggenstok hebt, kijk dan eens op deze website: PumpelKids kraamkado's - Leuke en orginele handgemaakte kraamkado's Superservice en de vlag is echt super!
Wij hebben een naamsticker voor op t raam Op geboortekreet.nl besteld! Eerrruug leuk En je kreeg er nog gratis een extra sticker bij Die je op een gladde muur of deur kunt plakken!! En voor in t keukenraam een hoera een meisje slinger!! Ik maak een foto als onze kleine meid er is!!
Ik maak zelf slingers e.d. dus zou ook wel een slinger voor jou willen maken. In mijn foto-album staat wel een voorbeeld van een box slinger, zoiets zou ik dan voor jou voor het raam maken. Ga ik bij onze tweede ook doen (moet natuurlijk wel eerst zwanger worden ha ha)