Ik heb al een tijdje last van harde buiken, met name als ik geplast heb. Ook moest ik vaker plassen. Verder heb ik veel pijnklachten door bi en bandenpijn. Maar sinds vannacht echt pijn bij het plassen. Volgens mij dus een blaasontsteking. Ik heb dit door mijn ziekte al erg vaak. Nu heb ik wel eens gehoord dat je als je zwanger bent het niet voelt als je een blaasontsteking hebt. Op het moment voel ik het dus wel, maar ik heb al langer dan een week een harde buik na het plassen. Ik neem straks maar contact op met de ha. Maar ik ben zo bang dat ze me een aansteller vinden. Ik heb al extra vitamine c en cranberrie gebruikt. Dus hierdoor zal het de uitslag worden beinvloed. Ik hoop zo dat ze me eens serieus nemen. Ik kom er niet vaak, maar heb al vaker gehad dat ze een blaasontsteking niet erg genoeg vonden. En ik ben zo bang dat het invloed heeft gehad op de kleine. Sorry, ik moest dit echt even kwijt.
Mijn ervaring... zwangere vrouwen worden nooit aanstellerig gevonden op zulke punten. Ze zijn zelf zo ontzettend voorzichtig.... dat vind ik zelfs soms overdreven... dat dat wel los loopt. Weet dat dit puur je eigen gevoel is!
Nou heb een kuurtje gekregen. Heb dikke koorts. ik lig nu lekker in bed. Gelukkig namen ze me dit keer wel serieus. De volgende keer trek ik toch maar eerder aan de bel want ik heb er nu veel te lang mee doorgelopen. Bedankt voor jullie reacties. Het was fijn om even van me af te klagen.
Je huisarts bellen en anders je verloskundige. Ik had juist steken onder in mijn buik, en verder geen last bij plassen en dat was ook een blaasontsteking. Heb in een potje geplast, deze is onderzocht en heb daarvoor een kuur gekregen van geloof 5 dagen. Waren wel een joekels van een tablet, maar hielpen wel! succes!
Dankjewel Kimmuh. Zoals jij het beschrijft begon het inderdaad en ik had niks door. De harde buiken gingen gepaard met pijnscheuten. Vanaf vrijdag was ik al misselijk en achteraf vanaf zondagavond koortsig. Ik ben dus veeel te laat naar de dokter gegaan. Een goede leer voor de volgende keer.