effe van me afschrijven hoor. gisteren heeft mn mannetje een gesprek gehad met de buurman. onze schutting was zo groen en hij wilde hem afspuiten met de hoge druk. voor de goede orde wilden we wel even de buurman vragen of hij het niet erg vond. nou toen begon het. dat hij dat nog durfde te vragen we deden alles maar zo zonder te vragen. nouja en toen hij toch bezig was vertelde hij alles wat hem dwars zat. zal alles even op een rijtje zetten. -werd gek van de vissen in de vijver bij ons die elke keer springen naar vliegjes!!!! -hoorde de pomp zoemen van de vijver omdat die volgens hem aan de schutting vast zit (staat er een heel eind vanaf en we horen niks als we op de plaats zijn) - vind het niet normaal dat we een papegaai (beeldje) net iets over de schutting hebben. (kun je ophangen aan zn pootjes. steekt net een klein puntje boven de schutting) -vind het niet normaal dat wij een soort rank hebben voor de druif en die aan zijn schuur hebben gemaakt. tja we hebben een druif net iets boven de schuttingdeur groeien. eroverheen zeg maar. en onze schutting staat ook aan zijn schuur. - volgens hem verzakken zijn stenen door onze vijver. - we moesten wel een gatenkaasmuur in huis hebben want we boren wel 3 of 4 x per dag..... we hebben van die plintjes boven aan het plafond en daar kun je schilderijen enzo aan hangen dus ooit in een ver verleden (zeg maar 4 jaar geleden) een keer geboord. daarna noooit meer. maar nu hoor ik dit ook geregeld en dacht dus dat het 1 van mijn buren was dus dat betekend dat het de andere buren zijn. nou zo kan ik wel doorgaan. de onzinnigste dingen. gelukkig konden ze na het gesprek wel de hand schudden en was alles uitgepraat. maar zijn dit nou echt dingen wat echt niet kan en zijn we nou zo erg of is het echt de aller grootste zeikerd om het zo maar even te zeggen. het ergste is. ik ga nu echt overal op letten. dat er niet teveel herrie is enzo. bah. heerlijk effies van me af schrijven
hahahahaha lig hier dubbel van het lachen..... en t ergste ik herken het ook nog.... nee situatie is gewoon rot..... maar toch... hutje op de mokerhei voor je buurman.....??!! en geef hem voor zn verjaardag een goudvis ofzo.... kan ie daar over mopperen....
Whaha, tjonge heerlijk zeg van zulke buren ! Misschien idd eens een lijstje maken met allemaal onzinnige dingen over hun ! Fijn in ieder geval dat jullie elkaar wel gewoon de hand hebben kunnen schudden, ookal is het natuurlijk niet fijn dat ze zo over je denken als het ware! Nu op naar een schone schutting ! (Enne niet teveel herrie maken he )!
haha. toch erg. mensen kunnen tegenwoordig zo weinig hebben. en sommige dingen die hij opnoemde wisten we zelf al niet eens meer. zei ik ook al hutje op de hei. al wil ik er op het moment zelf ook wel zitten. pfff
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook niet vind kunnen hoor, dat je vissen springen naar vliegjes! wat een geplons zal dat zyn! hahahaha nee dat was een geintje ofcourz.. ik denk meteen.. pfff waar iemand zich druk om kan maken... hilarisch eigenlijk dit, al kan ik me voorstellen dat jullie het totaal niet grappig vinden... maar wat een opmerking! haha toen ik nog thuis woonde bij myn ouders vroeger hadden we ook zo'n buurman.. alles was teveel.. gelukkig ging ie verhuizen na een tijdje.. mss wel door ons.. mag het hopen ook want nadat hy geklaagd had gingen we alles in viervoud doen waar hy dus over klaagde Maar erg vervelend meid zulke buren! Ik zou zeggen hou je nu niet in.. leef gewoon je leven hoe jullie dat doen, wat de leuke buurman er ook van zegt!
@brenda: ik ben dan weer zo'n moeilijk persoon en wil het allemaal goed doen. iedereen zegt ook dat het niet normaal is waarover hij zeurt en da tik er sch**t aan moet hebben. maar ik ben weer zo'n trutje die dat niet kan. ondertussen is onze schutting dus nog steeds groen. had er zelfs ruzie over met mn mannetje. want die wilde vanmiddag dus dat ding schoonmaken. en ik zag dat helemaal niet zitten want hij had de kinderen (de buren zijn sinds kort uit elkaar en hebben 2 kinderen) en die waren buiten aan het spelen.
Vraag me trouwens wel af wat voor vissen jullie wel niet hebben..... Zie al een enorme free willy in gedachte duiken.... en tja geen wonder dat dan de buurman's tuin verzakt.....
Klinkt als typisch gevalletje van: "ik lig met mezelf in de knoop, dus reageer ik het af op de buren"....
hahaha tja lastig meid, kan me ook wel voorstellen als je zo bent het lastig is.. aard van het beessie he.. maar zou ondanks je het moeilijk vind gewoon je dingen blijven doen.. tis jullie schutting. en als ie schoon moet moet ie gewoon schoon....heel simpel.. zolang er geen sprake is van geluidsoverlast na 10 uur savonds of iets anders vreselijks... heeft je buurman nergens iets over te zeggen...Denk als jullie dingen nu gaan laten hy het hardste lacht.. en dat is natuurlijk niet de bedoeling... want het moet geen wedstrijdje worden wie "wint" en wie verliest...
haha ja zekers heb dolfinarium achter mn huis. haha. nee we hebben koi karpers maar niet van die hele super groten maar gewoon van die intratuinvisjes . dus nog klein. waren ze maar zo groot. levenren ze tenminste veel op. deze slijt ik nog niet voor 25 euro. haha. niet dat ze weg moeten hoor. haha en ja hij zit echt met zichzelf in de knoop denk ik. tijdje geleden ook ontslagen enzo en nu wel weer een baan maar geen zekerheid. dus komt er ook nog bij. oja nog iets. haha, hij gaf een voorbeeld van hoe hij het deed. we hebben een voortuintje. veel stenen met 2 open stukjes met boompjes. hij had gras. nu was het zo dat postbodes en krantenlopers altijd via het gras langs ons raam naar ons liepen. is korter. maar altijd dus voor zijn raam en die van ons langs. dus wilde hij een lage schutting. ons huis verspringt dus hebben we maar een klein stukje wat aan elkaar zit. kwam hij bij ons dat hij een schuttingkje wilde en of we wilden mee betalen. nouja voor de goede orde (voor ons hoefde er niets te komen maar goed) hebben we meebetaalt. niet heel veel want zoveel hout was er op dat stukje niet nodig. maar volgens hem had hij goed overlegt met ons en daar moesten we een voorbeeld aan nemen
Haha, wat een zeur is die buurman, zeg. Dit doet me denken aan gasten bij mijn schoonouders, die vroegen of ´s nachts de kikkers bij de vijver uit konden, hehehe.
hahahaha..... nou in dat geval zou ik hem een rekening mee laten betalen van je visvoer... ik bedoel... hij heeft er ook plezier van..... Zit maar te dollen, maar mn broek zakt zo af van deze figuren..... (heb ze hier ook wonen.... zelf met alles aan de bel hangen, maar niet doorhebben wat voor geluiden ze zelf maken tot laat, omdat wij vinden dat iedereen gewoon normaal moet kunnen leven.. Je kunt van alles wel een probleem maken, toch??!!)
@ seth:dat heb ik dus ook. hij vroeg ook of wij ons nergens aan ergerden van hem. nouja uhm nee. ja hij heeft muziek geregeld hard aan staan en blert dan mee en hij start vaak zijn motor en laat hem draaien. we merken het op en denken ach ja dat stopt zo wel. en anders niet dan heeft hij plezier. denk ik dan maar.
Tja... zo denken wij dus ook, maar moet zeggen dat ik soms toch de neiging krijg ook eens aan de bel te gaan staan..... maar ach.... moet zeggen dat burenproblemen vaak voorkomt doordat ze zelf niet lekker in hun vel zitten.... of jaloezie.... vaak heeft het nog niet eens met hetgeen waarover ze klagen te maken... (heb ik het over de mierenneukers...)
nou ga maar eens lekker mn bedje opzoeken en hopen dat we vannacht beter slapen na afgelopen nacht. bleef toch in mn gedachten. pff elke keer bedenk ik me weer wat nieuws waar hij zich aan ergerde. maar goed ga mn gedachten verzetten. even een boek lezen voor het slapen gaan. truste en bedankt allemaal.
hahaha dan moet ik bij mijn buurman ook maar eens gaan zeuren. die zet 's morgens om 8.30 uur zijn elektrische gitaar en zijn microfoon aan!!!! en die zet ie rond 16.oo uur weer uit. en we wonen in een kleine rijtjeswoning. daar wordt je dus echt gek van. hij niet hoor want hij is het al whahaha
Bonje Met De Buren /5 - Bonje met de buren - RTL.NL Als je buurman dit nou eens gaat kijken kan hij zien waar zoiets toe kan gaan leiden. Wat een zeurpiet Nou meid, ik zou me zo min mogelijk druk maken, je doet echt geen rare dingen hoor als ik t zo lees. Tijd dat je buurman een eigen leven krijgt lijkt me zo
Wil je dan niet te hard de bladzijdes omslaan, anders hoort de buurman het... En ik heb me dood gelachen om die opmerking of je free willy in de vijver hebt, ik dacht namelijk precies hetzelfde. Wij treffen het ook niet qua buren. Ik kan een hele waslijst opnoemen, maar het ergste vind ik dat ze 2 honden hebben en die blaffen naar alles & iedereen die bij ons door de straat lopen. En eentje blaft lkeihard en de ander is zo'n klein kefferdje wat gaat janken als ze alleen gelaten wordt...
Haha, heb je je vissen er wel op aangesproken?! Klinkt als een groot feest in je vijver. Oh, wat heb je af en toe een zeikerds. Wij hadden ook van die buren die bang waren voor planten ofzo, echt zo'n tuin met allemaal tegels, als er van onze druif ook maar een sprietje over de schutting kwam, werd dat meteen afgeknipt. Verder over het algemeen wel aardige buren gehad (naast ons) waar we weinig last van hebben.