Ik ben mijn luiertas aan het inpakken, maar wat moet er allemaal in? Nu zit erin: - luiers - billendoekjes - sudocreme - extra romper / shirt / broek - extra sokjes - hydrofiele luier / washandje - extra speen - slab - zakdoekjes Als ik echt weg ga dan moet er nog bij: - flesje - melkpoeder Wat doen jullie er nog meer in?
Ik neem altijd warm water in een thermos kan mee zodat ik altijd overal een flesje kan maken! Erg handig als je even geen magnetron binnen handbereik heb! En geurzalkjes van de action voor de poepluier! Zelf heb ik er geen washandje of hydrofiel luier in zitten maar wel extra spuigdoekje en snoeten poetsers! En een speeltje
Misschien een verschoningsmatje als je die hebt. Dan ligt je kindje altijd op iets schoons in een openbare gelegenheid.
flesje en poeder had ik er standaard in. Je weet maar nooit hoe het loopt. Phoe moet weer even nadenken hoor.
Wat heb ik: Verschoonkleren 8 luiers Billendoekjes Thermometer Zetpil Lepeltjes om te roeren Verschoningsmatje Clip om overal slabber van te maken Spuugdoekje Luierzakjes Klein potje smeersel voor billen Kleine zonnebrand En als ik wegga: Fles Poeder (altijd 1 extra dan nodig) Thermosfles
Ik heb ook doekjes of gel bij me om even snel mijn handen schoon te maken/te desinfecteren (kan natuurlijk ook wel een billendoekje pakken).
ik heb meeste hierboven genoemde er in + mutsje of bij mooi weer petje/ zonnehoedje beaba flessendop. kun je op de meeste flesjes mineraalwater ed draaien papieren zakdoekjes wantjes
sjonge wat slepen jullie veel mee ik heb luiers, billendoekjes een schone romper een hydrofiel ,fles en poederbakje.
Hier 2 luiers (hangt er ook vanaf hoe lang we weggaan natuurlijk), billendoekjes, geurzakjes voor poepluiers, 1 spuugdoekje, een verschoningsmatje, tuitbekertje met water of diksap, haar brillenkoker, en als het onderweg tijd is voor een boterham oid neem ik dat natuurlijk ook mee + een slabbetje. Vaak ook nog een rijstewafel ofzo. En een schone romper. Toen ze nog echt een baby'tje was nam ik ook een thermoskan warm water mee inderdaad en de melkpoedertoren met 2 voedingen + fles en een extra spuugdoek. Maar als je bv geeft hoeft dat natuurlijk niet.
Luier, doekjes en zakje voor poepluier. Evt flesje. Toen hij nog echt klein was wel een spuugdoek en schoon setje maar nu echt zo min mogelijk.
Verschoonmatje 1x hydroluier 1x aden en anais hydro om te voeden 2x spuugdoekjes 1x speentje 3-4 luiers Billendoekjes Setje kleding En iets te drinken voor mezelf en een paar meusli-repen.
Wat nemen jullie veel mee! Ik had 2 luiers, romper, spuugdoekje en plastic zakje met washand in een plastic zak bij me. Gewoon in mijn tas of rugzak. Of soms plat tegen hun rug in de draagdoek. Die zak gebruikte ik meteen als verschoonmat, of ik nam de draagdoek. Ging ik wat langer weg, dan nog een extra luier en truitje en broekje. Maar meer niet. Onderweg gebruikte ik wegwerpluiers zodat ik die niet meer mee naar huis hoefde te nemen. Meer heb je toch niet nodig?
paar luiers setje schone kleding babydoekjes verschoonmatje voeding+fles speentje slabbetje minipotje sudocreme
Ik had altijd luierzakjes erin zitten, een thermometer, zetpil. En later, afhankelijk van de leeftijd, een koekje, vallen en stotengel, pleisters en ontsmettingsspul
Luiers, doekjes, matje, schone kleren, zetpil, thermometer, vaseline, fles, spuugdoek, poedertoren Ps: is maar een kleine luiertas en alles past.. Ik vraag me af waarom sommige niet de moeite nemen om schone kleren mee te nemen. Lekker als je kind nat is van de spuug/plas/regen/geknoeid en het is bv winter en dus koud?!!
Die geurzakjes van de hema of action zijn ideaal! Iedereen waarbij we op bezoek gaan is er erg blij mee haha
Ik neem mee Luiers (de hoeveelheid ligt aan hoelang ik wegga) Hydrofiele luier Speentje Schone kleertjes Slabber Speeltje/Knuffel Kleine bephanten tube Voedingstoren Fles Thermosfles met warm water (Heel erg handig als er ergens toevallig geen magnetron is, heb het tot nu toe best vaak gehad!)