Hier is er gelukkig niemand anders die het voor je doet, niet de familie en ook niet de straat! En ik zeg er gelukkig bij, omdat ik helemaal niks in de tuin of aan het raam wil hebben .
Ik laat een supervet geboortebord maken bij http://www.jansen-geboorteborden.nl/index.html Het wordt een nagemaakt van een foto van onze hond. Ze hebben hier ook hele leuke bestaande borden overigens...
@Pien en anderen Die van verkeerssituatie gewijzigd is erg leuk, waat kun je die kopen? Iemand een idee?
nee weet ik zo niet waar je die kan kopen. Weet iemand waar je zo`n ooievaar kan kopen die door je ruit zit? Groetjess
even googelen op opblaas(ooievaar)/(bord)/artikelen bij jou in de buurt. Er zijn een heleboel verhuurders en de grotere baby zaken hebben ze ook wel in de verkoop.
www.situatiegewijzigd.nl Je kan ze huren en kopen. Wil em graag ook houden maar kopen is wel duur! Dus ga er gewoon zelf 1 knutselen met hout. en verf. Je kan er nl. ook een raamsticker van kopen. Dus hopen dat het lukt, lijkt me niet zo moeilijk.