draagdoek of buikdrager?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door eve, 1 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

draagdoek of buikdrager?

1. draagdoek

2. buikdrager

3. geen van beide

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Kwam vandaag op de site www.buikdrager.nl een draagdoek tegen die ik nog niet ken: New Native. Ziet er erg handig uit en vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft?

Verder vroeg ik me af waar jullie voor gekozen hebben en waarom: draagdoek of buikdrager (a la babybjorn)?

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik heb een draagdoek, een tricot slen. Had ook een buikdragen, maar vind de doek veel makkelijker, krijg er ook geen rugpijn van en je kan de baby er behoorlijk lang in dragen. Volledig voorstander van de draagdoek dus.
    Die new native had ik nog nooit van gehoord, maar ziet er wel leuk uit.

3. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Hier ook een 100% voorstander van de tricotslen kan nie twachten mijn babytje weer lekker zo tegen me aan te hebben straks ;)

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik vind de new native er voor kleintjes wel handig uitzien, maar zodra je kindje wat groter is... Op die instructievideo valt dat ventje er, voor mijn gveoel, nog net niet uit.

Ik ga ook voor de tricot slen of de tri cotti

5. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik krijg een supermooie draagdoek van een vriendin van mij! Schijnt erg prettig te zijn :)

6. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    ik wilde ook graag een draagdoek maar de papa wilde persee een buyikdrager en die hebben we ook 2e-hands van een vriendin gekregen dus die wordt nu bij ons (sporadisch) gebruikt

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb alles :p erg he, ik heb een buikdrager van babybjorn, een tricot slen draagdoek en een Lodger Shelter :oops:

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb buikdrager van Elite Cruiser (als ik het goed zeg). Is heel makkelijk in gebruik.

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb een baby bag en voor straks heb ik een draagzak van kipling waar je kleintje zowel op de buik als rug kan dragen en zowel de kleine met de buik van je af als naar je toe kan dragen.

10. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Wij hebben ook alles hoor, tricotslen, buikdrager en een echte goede rugdrager (kan mijn zoontje van 1,5 nog steeds in) de rugdrager zweert mijn man bij en is erg fijn met boswandelingen nu hij groter is en zo en de tricotslen zweerde ik bij toen hij kleiner was ;)

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb een tricot-slen en een combi-cotti.. draagdoeken dus. ow en ook een buikdrager, maar die gebruik ik niet. (De slen overigens ook niet)

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Mrijn: welke instructievideo is dat? Zie alleen maar die met een ijsbeer knuffel.

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
  14. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik heb een babybag en een buikdrager. de babybag ga ik alleen in het begin gebruiken ik kan namelijk niet in de supermarkt met een kinderwagen.

15. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ik heb een buikdrager, vooral omdat ik begin mei ga bevallen. Ik zie het niet zitten om in de hitte van de zomer in een draagdoek ingepakt rond te lopen, lijkt me veel te warm.

16. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik heb de Babybjorn, ideaal. Mijn kindje slaapt er altijd zalig in. :)

17. Niet meer actief

Wat mij opvalt is dat die draagdoeken zo ontieglijk duur zijn.
    Mijn Afrikaans familie lacht zich dood als ik ze vertel dat een simpele draagdoek al gauw 40 euro kost .
    :)

Deel Deze Pagina