Geboorteborden

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door EdN, 18 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.692
    3.475
    113
    Ik ben me aan het oriënteren op leuke geboorteborden of andere aankondigingen, maar om heel eerlijk te zijn: ik vind de meeste lelijk of afgezaagd! Daarnaast vind ik het überhaupt moeilijk om een zaak te vinden die in onze regio is gevestigd (Voorne-Putten / Rotterdam-Rijnmond), en zoniet wel gewoon landelijk kan leveren. Wie weet er een leuke zaak/website (die in onze regio is gevestigd OF landelijk levert) waar een beetje originele geboorteborden o.i.d. zijn te huren? Foto's zijn natuurlijk welkom!
     
  2. liedjepiedje

    liedjepiedje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Mijn buurman heeft m voor mij gezaagd. Zelf heb ik hem tijdens mijn zwangerschapsverlof geschilderd. Het was een nijntje dus niet origineel. Maar ik bedoel ermee te zeggen dat je zelf ook makkelijk er 1 kan maken. Hij staat nu gewoon op het kamertje van mijn dochter.
     
  3. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.692
    3.475
    113
    ja, dat is natuurlijk de beste manier om iets te krijgen dat echt aan je eisen voldoet, maar ik wil er toch liever heel lui gewoon ergens 1 bestellen :)
     
  4. griekie

    griekie Bekend lid

    2 jan 2009
    579
    1
    0
    Ik heb er zelf een gemaakt. Bij de Big Bazar hebben ze van die hele grote rotan harten. In het midden zijn ze open en daar heb ik de naam van de kleine opgehangen(gemaakt van tafelzeil) Dit hart maken we vast aan een paal en hangen er stoffen slingers bij(ook van de Big Bazar)
     
  5. aankomendemama

    aankomendemama Actief lid

    2 aug 2007
    421
    1
    0
    Ik heb er toevallig vandaag een begin aan gemaakt. Ook wij waren op zoek naar huurborden, maar we konden weinig vinden en niet echt iets origineels en ben toen zelf maar wat gaan maken. Wie weet ook een idee voor jou. Voor het huren zal je echt in de buurt moeten zoeken denk ik, want verzenden via TNT ben je al gauw 10 a 20 euro kwijt en het bord moet ook weer terug ;) Reken maar uit!

    Weet je al een beetje wat je wilt???? Wie weet dat iemand hem kan maken voor je!!

    Hier mijn geboortebord. Nog niet helemaal af, wiegje moet nog ingetekend worden en alles nog aflakken en uiteraard een naambordje!
     
  6. Jacky78

    Jacky78 Fanatiek lid

    3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    ikzelf vond een 'standaardbord' ook niet zo leuk
    en heb een grote rietenmand gekocht, hier een grote en een kleine ooievaar in gezet en dit alles op een vlaggestok gemonteerd
    Zo hadden wij toch wel het meest originele geboorte'bord' van de straat!
    Mensen draaiden zich echt om om goed te kijken....
     
  7. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Wij zijn ook nog aan het bedenken wat we willen. Wil graag ook wat origineels en echt mooie borden zijn hier niet te bestellen. Gaan dus wel wat zelf maken.
     
  8. Veronique79

    Veronique79 Niet meer actief

    Ik woon in een flat en wij wilden geen ooievaar op het balkon zetten, dus hebben we gekozen voor een geboortesticker. Die kun je helemaal ontwerpen zoals je hem zelf wil en hij is zo op je raam geplakt. Het enige nadeel dat wij hadden, was dat je hem vanaf de straat niet zo goed zag, maar wij wonen dan ook 3 hoog.
     

Deel Deze Pagina