Originele versiering

Discussion in 'De babyuitzet' started by Beebiej, Jun 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebiej

Beebiej Actief lid

Mar 2, 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe!

Ik ben op zoek naar originele geboorte versiering voor in
    huis, hebben jullie een idee waar je leuke, mooie dingen kunt bestellen.

Ook ben ik benieuwd of jullie weten waar ik tule kan krijgen, wil graag een MEGA strik maken voor onze voordeur.

Graag hoor ik van jullie.

Bedankt!

O, en ik ben niet echt van de ooievaars en de nijntje versieringen, ben echt op zoek naar iets aparts!

2. Nalia

Nalia Actief lid

Oct 29, 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Tule kan je bij stoffenwinkels kopen of mss op de markt bij de stoffenkraam.

Als je een knutselmuts ben kan je ook zelf versiering maken, denk dan aan slingers, posters etc

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Ik heb nu voor de 2e keer posters laten ontwerpen en af laten drukken op A1 formaat.
    Verder heb ik via hipdesign een slinger met de naam laten maken.

4. Beebiej

Beebiej Actief lid

Mar 2, 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is te leuk, www.slingerfabriek.nl maar is 3,50 per VLAGGETJE ... denk dat papa in spé een beroerte krijgt hahhaha!

5. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    ik had bij de eerste van dat geel/zwarte csi-afzet-lint, en dan stond erop: hoera een meisje.
    En daar had ik dus echt mijn deur mee afgeplakt. Was best leuk en je ziet het niet vaak.

6. Nalia

Nalia Actief lid

Oct 29, 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    @taliaa Stoer!! ik heb blauw afzet lint niet zo orgineel als de jouwe.

Ik krijg wel spontaan zin om zelf aan de knutsel te gaan hihi.

7. Elin08

Elin08 Actief lid

Apr 14, 2011
    110
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo'n slinger is ook best makkelijk zelf te maken als je beetje overweg kan met de naaimachine!!! Heb foto opgeslagen leuk als idee weer.
    Bij olliebollies.nl kan je ook een vlag bestellen!! Ook erg leuk!

8. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik had ook zo'n vlaggetjeslijn met naam (die hangt nu op de babykamer)! En een raamsticker die hadden mijn ouders geregeld..

Ik zag hier in de buurt een waslijn hangen met allemaal meisjeskleertjes eraan en dan tussen door houten letters met de naam..

9. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

Oct 8, 2010
    294
    0
    0
    Wij hebben een enorme raamsticker laten maken voor op het raam aan de voorzijde van het huis. Die kun je via diverse websites bestellen. Bij ons staat ook de naam op de sticker, echt heel leuk!

Succes

10. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    oja, wij hadden zelf een raamsticker gemaakt met de naam, was ook wel leuk.

11. koala28

koala28 Niet meer actief

Vriendin van mij had een houten rond bord met (blauw/wit) gespoten golfballen erop als beschuit met muisjes voor het raam hangen.

- Vlag met details uit geboortekaartje en de naam

- Spandoek bij Vistaprint. Krijg vaak van die aanbiedingen waarbij je gratis een kleine spandoek kan laten maken. Je betaalt dan alleen de verzendkosten. En de kleine spandoek heeft toch best een aardig formaat (vorige maand op een kinderverjaardag gezien).

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,140
    8,871
    113
    Het idee van kleertjes aan een lijn is al genoemd, maar als toevoeging: ik zag laatste bij iemand die had in de voortuin een waslijntje gespannen met daar aan allemaal blauwe kleertjes en op de middelste vier (van de zes) kledingstukken stonden de letters van de naam. Vond ik erg leuk en ook origineel, ik had het tenminste nog nooit gezien.

Wij hadden bij J. heel standaard een vlag en slingers van Nijntje.

13. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Hier in de buurt hangt een krans aan de deur met een babypopje erin met een blauwe luier om en blauwe babydingen erbij.
    Doekjes, ballonnen, flesje. Erg leuk.

De Smitsh feestslinger is trouwens ook erg mooi kun je bv de naam van het kindje op maken.

Wij hadden een groot Woezel en Pip bord laten schilderen door iemand met zijn naam met plaklettes van de bouwmarkt eronder

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Wij hadden voor het raam 6 rompertjes met daarop de 6 letters van haar naam.. heb er erg leuke reacties op gehad en ga het deze keer weer precies zo doen!

15. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    Wij hebben een grote raamsticker met de naam erop besteld.. je hebt verschillende sites die het maken..
    en afgelopen weekend hebben we een feestwinkel gevonden die balonnen doet opblazen en er wat speciaals van maken voor een geboorte of welk feest dan ook, erg leuk! (vinden wij)

laatst op kraamvisite bij mij nicht geweest, die had bij de ingang een grote plantenbak staan met een soort 'rietplant erin' allemaal roze 'stengels' erin gezet en daaraan de naam van der dochter erin gehangen, zag er leuk uit..

succes!!

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    Wij hebben bij smiths die slinger besteld en toen met

Hoera fleur & lieke hoera in het roze!! Deze kunnen we dus ook met hun verjaardagen gebruiken en je betaalde alleen de verzendkosten, weet alleen niet meer of die actie nog geldt.

Verder had de buurt hier ons huis versiert met slingers, ballonnen en waslijn met roze kleertjes erg leuk

Share This Page