Ik ken je niet maar wil je wel even een hele dikke digitale knuffel geven, wat moet jij het moeilijk hebben! Krijg er tranen van in m'n ogen als ik er aan denk hoe jij je moet voelen.... Heel veel sterkte gewenst voor vandaag!
Dit lijkt me heel erg moeilijk. Een dag met verdriet, maar vast ook met geluksmomenten. Lief dat je zoontje taart wil eten. Waarom zou je het ook niet doen? Jullie kunnen samen nog een mooie tekening maken? En even over je dochter / zusje praten. Vieren dat ze in jullie leven heeft mogen zijn. Sterkte vandaag, maar probeer ook een beetje te genieten. Je benoemt heel mooi hoe blij ze altijd was. Daar geeft ze vandaag vast wat van mee. Ze zal het fijn vinden als jullie even aan haar denken en haar verjaardag vieren.
Hier wilde ik eigenlijk hetzelfde zeggen. Heb je hulp gezocht? want dit verwerken meid in, zelf is bijna ondoenlijk. ... Overleg eens met je gezin wat zij prettig vinden, bezoek haar grafje, zoek iets op waar jij je goed bij voelt.. dat is belangrijk.. sterkte!
Veel sterkte. Ik weet dat mijn situatie niet echt te vergelijken is (een baby die een uur na de geboorte overlijdt, dat is toch heel anders dan een baby die na 7 maanden overlijdt) maar de eerste 2 jaar dacht ik wel van "oh ja..." (met trieste ondertoon) op haar geboortedag, ondanks dat wij geen verjaardagen vieren. Maar nu heb ik dat niet meer zo. Het is ook niet dat ik het vergeet, maar verdriet is denk ik gewoon wat minder, of heb het gewoon een plekje kunnen geven.
Wat dubbel, aan de ene kant wil ik je sterkte wensen, aan de andere kan toch een beetje een fijne dag voor zijn kleine zusje..
Ik kan me niet eens voorstellen wat een gemis dat moet zijn. Vreselijk! Wel lief van je zoontje dat hij het een beetje wil vieren. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte vandaag en zo mooi hoe jou zoontje ermee omgaat. Ik denk dat hij het ergens ook goed ziet, het is en blijft haar verjaardag, maar ik kan er gelukkig niet over mee praten, Trouwens evengoed gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter
Heel veel sterkte vandaag En wat lief dat je zoontje toch zijn zusjes geboortedag nog een beetje wilt vieren. Ze hoort er toch nog echt bij.