Tis niet koud, heeft genoeg voeding gehad en hoeft ook niet te huilen..... Rara wat is dat ...? (ik heb werkelijk geen idee...) ..iemand ?
Het schijnt een overprikkeling van de zenuwen in het rugje te zijn. Die van ons doet het vaak wanneer hij opgetild wordt.
Hi, Nou die van mij doet het ook, heb me echt lang afgevraagd wat het was maar weet het nog steeds niet. Wel doet ze het vaak als ze huilt of overstuur is. Vreemd he?!
Liam deed dit ook veel toen hij klein was. Geen idee wat het was, bedenk me ook nu pas dat hij het helemaal niet meer doet.
Hey wat grappig, wij hebben ons dat ook heel lang af gevraagd.. meestal kan ik er geen enkele uitleg voor verzinnen
hoi! mijn dochter deed dat ook toen ze een paar weken oud was, volgens de kraamverzorgster was het door inspanning. Soms had ik ook het idee dat ze dan aan het plassen was... hihi
Bij ons deed ze dat in het begin ook, hier zeiden ze dat het een soort trigger was voor borstvoeding, een natuurlijk iets, als ze dat dan doen aan de borst zou je de melk makkelijker laten schieten.
Ik heb het laatst ook nagevraagd bij het CB. Volgens de arts was het een ontlading van spanning. Ik vind het zo vertederend om te zien. Jammer genoeg doet de jongste het steeds minder.
Ik heb het ook bij het CB nagevraagd en het kon helemaal geen kwaad. Ze zeiden mij dat het was omdat het zenuwstelsel nog niet helemaal goed ontwikkeld is en dat het normaal was bij baby's. Onze zoon doet het heel af en toe nog, als hij net uit bed is.
Hier deed hij het ook, toen hij een stukje jonger was. Ik bedenk me ook net dat hij het niet meer doet. Vond het altijd wel erg schattig om te zien