Geboortefelicitaties: ingeplakt in fotoboeken + felicitaties eerste vier verjaardagen Bewaard: alle 'eerste keer' kleding en kleding van andere bijzondere momenten (daar maak ik voor hun 18e verjaardag een quilt van) - spullen van het ziekenhuis (dochter was erg ziek vanaf dag 5) - de allermooiste knutsels en tekeningen - controlekaarten zwangerschap - partum verslag - de leukste kaarten van hen zelf - kdv boekjes (vol)
Jaaa... doe ik ook Wordt wel een flinke klus met twee kinderen, zeker omdat ik ook voor allebei een dagboekje bijhoud. Maargoed, zo hoef ik me 's avonds niet te vervelen
ik heb ze niet bewaard alleen diegene die ik echt bijzonder vond en die van de opa's en oma's. het waren meer dan 100 kaarten daar heb je een compleet boek voor nodig en dan is doorbladeren echt niet leuk meer. wel heb ik de kaartjes gescand op leuke plaatjes teksten en gedichtjes die heb ik uitgeknipt om te gebruiken naast de foto's en teksten in zijn plakboek zo komen de kaartjes toch nog van pas.
Hier liggen ze nog in de kast. Maar ik wil ze netjes in een foto album ofzo plakken. Wel heb ik alle gegevens van zwangerschap en bevalling in een opbergmap gedaan.
hier ook een mooie doos met alle kaartjes, eerste pakje, eerste flesje en een plakboek met alle knutselwerkjes tot nu toe (nee niet allemaal maar een paar leuke of die ze meerkijgen van kdv) Ook de eerste echo zit hierin. de volle kdv boekjes en van mn dochter de ziekenhuisspulletjes, zoals het dapperheidsdiploma en de naambandjes alles wat ik leuk en belangrijk vindt gaat er in.