Ik zoek een gedicht voor op het kaartje voor onze 2de dochter Het gedicht moet uit haar naam zijn. Ik ben uitgerekend als ze net 1 jaar is. Kan iemand me hiermee helpen ik heb alleen nog maar 4 zinnen. Ook al ben ik zelf nog erg klein Mag ik nu al grote zus zijn Ik snap er nog niet zo veel van Ik weet dat ik goed kan.
Ik heb even jouw gedichtje wat aangepast. eerlijk gezegd heb ik bij het eerste en bij dat van jouw wat negatieve gevoelens erg klein - doet mij denken dat ze zelf nog een baby'tje is ik snap er nog niet zo veel van - geeft mij ook een negatief gevoel , precies wat afbrekend (kweet wel dat het niet zo bedoeld is ) daarom heb ik bij het tweede wat specifieker gezet wat ze nog niet goed snapt Al ben ik zelf nog erg klein Mag ik nu al grote zus zijn Ook al snap ik er nog niet zo veel van Toch weet ik dat ik dat goed kan. of Ik ben geen baby meer, maar wel nog een beetje klein. Ik spring op en neer want ik ben trots dat ik grote zus mag zijn. Over koetjes en kalfjes weet ik nog niet veel en snap ik nog niet veel van. Maar ik ben zeker dat ik goede zus wezen kan. groetjes liezje
Wij hadden: Zie je die kamer? Daar staat jouw bedje Zie je dat raam? De zon schijnt en lacht naar jou Zie je mijn ogen? Ze stralen en zeggen Hoeveel, mijn broertje/zusje, ik van je hou!
Hallo hallo hier ben ik weer Dit is al de tweede keer Maar nu kondig ik mijn zusje aan Zij heeft een hele mooie naam Ik ben Whitney en ik laat u weten Dat mijn zusje ...... zal heten! Hoera ik ben zo blij! Ik heb er een zusje bij Een vriendinnetje voor het leven Ik ga haar nu een kusje geven! Als je straks verdriet hebt Zal ik je troosten Als ze je later pesten Zal ik voor je vechten Maar nu ben ik gewoon even blij Met jou als zusje erbij! Liefs
papa blijft papa mama blijft mama maar voor mij wacht nu de/een grote klus want ik wordt / ben de grote zus.
Of dit, Hoera iedereen is blij, want ik heb er een zusje bij! Maar ik heb de meeste schik, want de oudste dat blijf ik... xNaamX Wij hebben deze maar dan voor een broertje... ik ben nog zo klein, en heb nog niks bewezen. Maar met Bryan als grote broer heb ik niets te vrezen... Misschien ook iets voor zusje! Succes