Hoi, Binnenkort hoop ik te bevallen van ons eerste kindje. Ik wil graag in het maasstad ziekenhuis (Rotterdam) bevallen zonder medische indicatie, vervolgens verblijf in het geboortehotel. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en ook heb ik wat vragen: Hoe/wat/waar hebben jullie geparkeerd en waar en hoe heb je je aangemeld? (is dat via de hoofdingang of via de spoed?) Alvast bedankt!
Nee dat is allemaal via een aparte ingang. Ze hebben een informatie avond waar in dat allemaal precies word uitgelegd. Oh en zorg er voor dat je een munt van 2 euro bij je hebt want alleen die passen in de rolstoelen. Mocht je die nodig hebben. Ik ben er bij mijn 3de kindje bevallen..... Opzich vond ik het wel fijn dat ik daar alleen was samen met mijn verloskundige. En niet telkens personeel van het Maasstad ziekenhuis binnenliep. Een nadeel vond ik wel dat ik daarna naar de OK moest en de baby honger had maar ze wachten tot ik klaar was. En dat duurde wel een paar uurtjes!! Dus dat arme kind had honger. Mijn vader heeft al die tijd de baby bij zich gehouden en gezocht naar een zuster. Maar die was mooi niet te vinden om dat tijdstip. Voor deze zwangerschap beval ik in een ander ziekenhuis. Want de gynaecoloog die ik deze keer trof..... was niet bepaald aardig. Daarnaast zagen hun niet in dat er iets moest gebeuren terwijl dat dus wel noodzakelijk is. Dan ben ik ook gelijk klaar met zo n ziekenhuis.
Bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad bij de bijeenkomst geweest en dat sprak me erg aan. Ik kan me herinneren dat er werd gemeld dat je de auto bij spoed moest parkeren en vervolgens na aanmelding kon je de auto in de parkeergarage wegzetten. Ik kan me alleen niet meer herinneren welke ingang het was (in mijn beleving dus niet de hoofdingang )