Heb bij beide kindjes met 28/32 en 36 weken groei-echo's gehad. Bij Quinn werd hij op de dag van zijn geboorte op 8 pond geschat en hij was 4095 gram en 52 cm(36+3 ) Bij Anaïs konden ze met 36 weken al niet meer goed meten. Het viel buiten de lijn van 42 weken. Ze is met 38+3 geboren en woog 5120 gram en was 56 cm. Paste prima trouwens
bij mij werd 6 pond geschat. nikki is met 38wkn en 2 dagen geboren door een ingeleide bevalling ze was 2895 gram. ze heeft nu een beste inhaal slag gemaakt. is 8 kg en valt nu onder de zware babay's haha
6 à 6,5 pond is toch geen ukkepuk? Milan werd geschat op 6,5 à 7 pond, en hij woog 3360, goed geschat dus!
Bij mij hebben ze met 38wkn+2 een echo gedaan en toen werd geschat dat hij 2800gram zou wegen op dat moment. De vk heeft de laatste weken gezegd dat de kleine zo'n 6 a 7 pond zou wegen bij geboorte en ik denk dat dat aardig gaat uitkomen, al zullen we het pas echt zeker weten als hij er is! En hopelijk is dat snel, want ik begin wel wat ongeduldig te worden.
eva was klein ingeschat en was daadwerkelijk een kleintje met 2700gram.. geen redenen waarom ze zo klein is ..was gewoon zo..geboren met 38+6 weken
hier met 40 wk. 3600 gr en 51 cm. was niet eht wat gschat jah met echos maar dan zien ze eht goed hihi die zat er dus ook niet ver naast.
Ik werd met 36 weken opgenomen in ziekenhuis omdat mijn vliezen toen gebroken waren. Ze hebben toen een echo gemaakt en Damien werd geschat op 2700 gram...bij de geboorte woog hij 2480 gram!
Finn is met 40w6d geboren... Hij woog 4200 gram en was 52cm lang... hij werd geschat op 4100gram...dus hij zat goed in de buurt!
de oudste werd geschat op 8 pond, is geboren met 41w en 3 dagen en woog 3910, klopte aardig dus. de jongste boef daarvan dachten ze ongeveer 7 a 8 pond, maar die woog 4650gr! moet erbij zeggen dat ik de laatste weken suiker had gekregen en daardoor die kleine waarschijnlijk ook heel hard gegroeid was, want de vk schrok echt toen hij geboren was! ze hadden dit totaal niet verwacht. joyce
met 37 weken werd ons kindje geschat op een kleine 7 pond aan geboortegewicht. Met 40,1 is de bevalling begonnen, de vlos toen schatte het op 8 pond!!! Met 40,2 is isabella geboren, met een geboortegewicht van 4320!! ze is mn eerste kindje
mijn verloskundige riep heel hard bij 40 weken, minstens 8 pond. Het is een flinke en heeft een groot hoofd in verhouding met de rest. Lekker vooruitzicht voor je eerste bevalling. Ons mupke was 3395 en heeft in verhouding een klein koppie. dus.... het is altijd afwachten!
zoon 1 bij 40 weken 45 cm en 3220 gram zoon 2 bij 40 weken 51 cm en 3700 gram dochter bij 40.3 weken 50 cm en 3435 gram
Hallo! Onze dochter werd zo'n 8 a 9 pond geschat en dat klopte ook aardig, want ze woog 4506 gram bij de geboorte. (met 41 weken precies bevallen) Ik ben benieuwd hoe zwaar deze baby gaat worden. Heb komende donderdag de 1e groeiecho. Ivm het hoge geboortegewicht van Tamara, wordt het nu goed in de gaten gehouden. Liefs Elly.
Malou 2155 gram en 47 centimeter (35 weken en 6 dagen) Ruben 2045 gram en 47 centimeter (35 weken en 6 dagen) Bij hun heeft de gyn eigenlijk nooit verteld hoe zwaar ze nu waren, maar hij kon dit gewoon zien op het echo scherm. Benthe 3720 gram en 51 centimeter (41 weken en 1 dag) Deze keer heeft de gynaecoloog een week of 5-6-7 voor de bevalling gezegd dat ze rond de 3 kilo zat. En daar is dus nog heel wat bij gekomen in die laatste paar weken ! Maar ook hier was het niet schatten maar gewoon meten op echo, maar werd niet aan mij verteld omdat ik dat beter maar niet kon weten !
al die schattingen, ik heb het al heel vaak gezegd, maar het zijn in eerste schattingen dus fouten worden gemaakt. Daarbij worden ze naarmate de zwangerschap vordert onnauwkeuriger dus wat heb je er aan....maar goed. De eerste: schatting 6,5 - 7 pond, het werd 4,5 kilo (41+5) de tweede, zou natuurlijk groot worden gezien de eerste, dus toch ook wel 9 pond. Na een echo bij de gyn misschien wel richting de 5 kilo. En het werd 5,6 kilo (41+6). Geen suiker overigens, en ik ben ook geen koe (15 maand na de laatste bevalling, ik weeg nu 59,5 kilo)