Met ongeveer 34 wkn een groeiecho gehad en er werd geschat bij de geboorte,dus rond 40 wkn 3200 gram. Ben met 36.6 bevallen en hij was 2800 gram
hey lenny! mijn mannetje hadden ze geschat op ruim 7.5pond. echter is hij maar 2805gram bij geboorte, 2 gyn en 1vk hadden het dus allemaal fout. heb zelfs 2 groei echo's gehad en daar dachten ze 7.5pond te zien. nu precies 1 week later is onze man alweer op geboorte gewicht
ik zei heel de zwangerschap dat het een groot kind werd. werd steeds tegengesproken op 36 weken werd de schatting gemaakt van een krappe 6 pond. meneer woog 3960 gram...
Sid werd met een week of 36 door de VK op zo'n 6 pond geschat, bij geboorte (39w3d) bleek hij maar 2685 gr en 45 cm. Een beetje een verrassing dus en hij is ook een dag in het ziekenhuis gebleven voor controle van bloedsuiker en temperatuur. Maar alles helemaal goed en er is ook geen reden gevonden, hij is gewoon een kleintje. Achteraf gezien zat hij bij de laatste echo's ook onderaan in de curve en blijken er ook kleine baby's in de familie te zitten. Ik had ook geen grote buik, netjes 12 kilo aangekomen en geen klachten tijdens de zwangerschap. Het is dus gewoon een inschattingsfoutje van de VK geweest. Sid doet het trouwens super en woog afgelopen maandag (13 dagen oud) al 250 gram meer dan z'n geboortegewicht!