Hallo dames, Maandag (8 okt) heb ik licht roze bloedverlies. Dinsdag, woensdag en donderdag had ik bruin kleverig bloedvlies.Vanaf donderdag tot nu (vrijdag 12 okt) heb ik licht rood bloedverlies. Bloedverlies is alleen aanwezig als ik me afveeg. Ik heb altijd een normale cyclus (28 dagen). Woensdag (10 oktober) zou ik ongesteld moeten zijn. De eerste dag van mijn laatste ongestelddag is 12 september en 28 september/29 september zou ik een eisprong hebben gehad (obv ovulatietest). Vandaag (12 okt) heb ik een zwangersschaptest gedaan van clearblue digitaal en gaf negatief aan. Ben ik te vroeg met testen? Aangezien ik pas 28/29 sept mijn eisprong heb gehad. Wanneer zou ik moeten testen of ik zwanger ben? Of ben ik gewoon ongesteld. Dat vind ik erg vreemd. Ik heb altijd een normale menstruatie. Alvast bedankt voor jullie reactie. Groetjes, Kikie
Hoi Kikie, ik snap je verwarring, maar het kan inderdaad goed dat je toch te vroeg bent met testen. Ik zou dan eerder begin volgende week testen, dan verwacht je een positieve test bij een zwangerschap. Maar misschien heb je toch een beginnende menstruatie die wat anders is dan anders. Gewoon toch nog even geduld tot na het weekend. Groeten Brigitte
Hallo Brigitte, Ik zie dat ik je naam daarvoor verkeerd heb geschreven. Mijn excuses. Ik heb trouwens nog een vraag. Kan mijn bloedverlies eventueel te maken hebben met innestelling? Kan dat zo vlak voor/tijdens dat ik ongesteld moet worden? Groeten, Kikie
Hoi Kikie, dat zou inderdaad kunnen. Een innesteling vindt vaak een week tot 2 weken na de bevruchting plaats. Groeten Brigitte