Tja... Opeens weet je het dan toch niet meer zo goed, hahaha. Een half uur geleden zijn m'n vliezen gebroken. Vorige keer ging het daarna heeeeel snel, maar dat hoeft natuurlijk niet deze keer. Nu heb ik 9:15 een afspraak bij de vk... Wat is normaal gesproken het idee? Gaan vrouwen met gebroken vliezen gewoon voor routine controle naar de vk???? Ik weet het eigenlijk niet, hihi. Schaam...
Ja volgens mij moet je gewoon naar de afspraak gaan als je tegen die tijd nergens last van hebt, als de VK je geen andere instructies heeft gegeven (bijv meteen gaan liggen als je baby niet ingedaald is) Succes
Ik zou de vk gewoon even bellen, zodra dat gaat. Als je baby goed is ingedaald, is er geen ' haast' bij. Heb je verder nog geen last van weeën? Had je wel helder vruchtwater? Succes alvast!!
Ik zou de vk eerst even bellen wat zij handig vindt. Misschien komt de dienstdoende vk wel bij jou.. scheelt je weer een ritje.
Nou, het is gelukt hoor! Was wel echt werken dit keer, maar een uurtje geleden is, met bijna een kilo zwaarder dan z'n zussen, onze zoon Ties geboren (4250 gram). Me is happy!