Ik ben sinds begin deze week begonnen met de buikenbalsem van de Etos. Eerder gewoon normale bodylotion gebruikt af en toe, nu netjes 2 keer per dag smeren. Maar vroeg me af, waar smeren jullie mee? En hebben jullie het gevoel dat het helpt?
Ik smeerde met bio oil en creme van de Hema. Ik gebruik het vooral omdat het lekker zacht aanvoelt bij een droge huid, maar tegen striae helpen ze niet. Ik heb onderaan mijn buik een paar streepjes en op mijn borsten.
Ik had de vorige zwangerschap en bij deze heb ik het ook, een enorm droge huid. Ik smeer met nivea olie en wanneer niet voldoende is met vaseline maar dan ook van top tot teen Ikheb geen striae maar dat schijnt ook genetisch te zijn heb ik wel eens gehoord.
Ik had ook crèmes gekocht, maar er nooit mee gesmeerd. Tot op vandaag nog geen enkele striem op m'n buik!
Niets heb geen droge huid ook. Plus wel of geen striemen krijgen hangt niet af van smeren maar van erfelijkheid en een potje geluk.
Ik smeer met zwitsal. Ruikt zo lekker Maar crèmes voorkomen geen striemen zoals hierboven ook al door anderen gezegd.
Toen ik zwanger was van de oudste was ik ook bang voor striemen, ik heb nml wel groei striemen op mijn billen, toen ik ineens de lucht in schoot in de pubertijd. Tijdens de zwangerschap heb ik toen gesmeerd met iets heel duurs van clinique volgens mij. Resultaat, geen 1 striem. Tweede zwangerschap had ik geen zin in weer die dure creme te kopen. Ben toen gewoon met baby olie gaan smeren. Elke dag. Geen striemen, en bij de derde zwangerschap weer geen striemen. Ik ben van mezelf heel slank, en tijdens de zwangerschappen, had ik alleen maar echt een buik naar voren, maar voor mijn lichaam, toch een beste buik. Ik denk dat het niet uitmaakt waar je mee smeert, zolang je je huid maar soepel houdt.
Ik smeerde eerst met Weleda, maar kon de geur niet meer zo verdragen met de ochtendmisselijkheid. Nu smeer ik met buikolie van de Kruidvat, die ruikt veel milder, minder sterk en naar snoepjes. Of het helpt: we zullen zien. Wel heb ik van vroeger striemen aan mijn bovenbenen en borsten en is mijn buik bespaard gebleven, dus fingers crossed!
Ik smeer met bio-oil. Momenteel nog geen striemen te zien en we zijn bijna 35 weken ver. Hopelijk blijft het zo. Ik ben enorm vroeg in mijn zwangerschap beginnen smeren en ik doe het vooral tegen de jeuk.
Ik smeer met bodylotion van Nivea. Of je striae krijgt is vaak genetisch bepaald.. In principe helpt het dus niet. Ik had het al voordat ik zwanger was omdat ik in een korte periode wat aangekomen was (voornamelijk m'n buik).
vanaf wanneer beginnen jullie met smeren eigenlijk? Ik wil ookme huid beetje soepel gaan houden maar ik ben er nog niet mee begonnen maar wil dit binnekort wel gaan doen
Ik smeer met Bepanthan speciaal voor zwangerschap, smeer 1 keer per dag vanaf week 6 en mn buikje voelt lekker zacht aan
Ik smeer buikbalsem mama van zwitsal, elke keer na het douchen. Ik ben niet in de veronderstelling dat het echt helt tegen striae, maar het helpt wel tegen jeuk.
Het helpt inderdaad vooral tegen de jeuk. Ik smeer ongeveer sinds week 16 met buikbalsem van de Etos. Vorige week de eerste striem op m'n buik gekregen. Had ook niet anders verwacht, aangezien het erfelijk is en ik op mijn bovenbenen ook striemen heb nadat ik in de pubertijd veel aankwam.
Hier bij de eerste gesmeert met Etos, nou op het eind ongelovelijk verl strae. Nu smeer ik niet, maar er zit nog meer dan genoeg rek in haha
Ik heb ook buikbalsem gesmeerd van etos, massage olie van een een of ander duits merk en nu maar gewoon bodylotion... En ik heb me toch een flinke tijgerprint op mn buik Het lijkt niet zoveel als ik naar beneden kijk, maar als ik in een spiegel kijk zie ik toch dat de onderkant van mn buik flink onder de striemen zit. Ik draag ook heel erg naar boven.