Vanaf welke week is het handig de voedingsbh's te kopen en moet je hierbij nog rekening houden met bijv. een maatje groter kopen? of koop je gewoon de maat die je nu ook draagt (ben nu 31 weken)? Ik ben van plan ze bij de H&M te kopen, iemand ervaring mee hoe deze vallen?
Ik heb het advies gekregen het in je verlof te doen, vanaf een week of 36/37, omdat je borsten dan wel zo'n beetje uitgegroeid zijn. Ik heb nu een cup groter en ga ook die maat kopen, mocht het na de bevalling en een tijdje voeden toch nodig zijn om een grotere te kopen, dan koop ik tegen die tijd wel een nieuwe.
Ik heb ongeveer een week na mijn bevalling pas een bh gekocht. Ik had een grote maat nodig dus dan wil ik voor die 50 euro ook wel dat ie goed past. Mijn borsten waren na de bevalling ook groter dan ervoor. Later op internet nog bij besteld.
In je verlof kopen is het handigste. Niet te veel, want inderdaad je cupmaat kan nog veranderen en ze zijn zo bijgehaald. Laat je adviseren in de winkel over het merk dat je kiest. Ik heb ze bij de Prenatal gehaald. Gelukkig maar weinig, want de bv kwam niet op gang. Dat kan ook nog en dan zit je met die bh's. Succes.
Ik heb bij mijn dochter geen voedingsbh gekocht maar ik weet nog wel dat mijn borsten pas zijn gaan groeien na de bevalling. Tijdens de bv pas eigenlijk.
na de bevalling Mijn borsten zijn tijdens de zwangerschap niet groter geworden dan een C'tje, na de bevalling had ik cup E nodig
Ik had een goedkope gekocht aan het einde van de zwangerschap. De maat die ik toen droeg (was van 80C naar 85D gegaan). Zusje heeft er in kraamweek eentje bij gehaald en later heb ik zelf via internet nog 1 gekocht. Had op de stuwing na dezelfde maat als tijdens de zwangerschap en na een aantal maanden werden mn borsten langzaam weer de maat die ik voor de zwangerschap had. Inmiddels groeien ze weer
Een week voor de bevalling heb ik er één gekocht. Een week na de bevalling paste ik deze niet meer. Mijn borsten zijn na de bevalling nog twee cupmaten gegroeid. Ik heb twee weken na de bevalling een paar voedingsbeha's bij de babydump en prenatal aangeschaft.
Handig om te weten dat je cupmaat dus nog erg kan veranderen na de bevalling! Ik haal er dan 1 of 2 tijdens mijn verlof en koop dan eventueel erna nog bij. Bedankt!
IK heb er net een van de wehkamp besteld, een grijze leuke met beugel, en voorgevormd. Beetje model houden van boven de laatste weekjes ahha. Is van Noppies en zit prima. 27 euro of zo
Ik had aan het einde van mn zwangerschap 2 van de H&M gekocht, die zitten prima (heel fijn, geen beugel en makkelijk door grote "flap" die je wegvouwt zodat je baby bij heel je borst kan (ik heb een graaiertje, zit in de tussentijd ook lekker met moeders borst te spelen als hij eet) en eg makkelijk met zoogkompressen, je schuift ze dr zo in. Daarvoor had ik ook een voedingsbh van de prenatal gekocht, wat een onding, je tepel moet precies door zo'n rondje, wat vrij krap is, dus met voeden en zoogkompressen verschrikkelijk onhandig. Die ligt werkeloos in mijn kast, dan nog liever een gewone BH die ik losmaak....