Geen idee of ik hem hier moet zetten, maar ik ben nu al een aantal weken op zoek naar een website waar je de geboortekaartjes kan bestellen van de geboortemuisjes. Deze ziet er als volgt uit. Het is het doosje met muisjes dat je in de winkel kan kopen, maar dan met de gegevens van je pasgeboren kindje erop. Wie o wie kan me helpen?
ik heb een site gevonden. Ik weet niet of dit is wat je zoekt maar misschien kom je hier verder mee. geboortemuisjes - unieke persoonlijke kraamkadootjes bij de onderstaande site hebben ze doosjes met beschuit met muisjes als geboortekaartje geboortekaartjes, trouwkaarten en verhuisberichten en totslot nog 1 site van intercard met het doosjes Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Intercard 2010 - 910127 Succes !!
Hé hoi, Wij hadden voor onze krummel zo'n kaartje, hebben we gewoon bij een drukker in de buurt besteld. We hadden hem wel online ontdekt, na wat gegoogle vond ik hier eentje die er op lijkt: Mercard :: Ik denk dat je zoiets bedoelt. Die van ons was nog iets anders, leek meer op het echt doosje. Wij hebben erg veel leuke reacties gekregen. Wat ik er zelf ook zo leuk aan vond, was dat we de teksten helemaal zelf mochten verzinnen (bijv. de ingrediënten). Dat is trouwens ook de reden dat we het via een drukker hebben gedaan, dan konden we precies uittekenen waar wat moest. groetjes, Hinke
Oh ja, we zitten nu nog wel met 100 kartonnen beschuiten met blauwe muisjes... Stel dat we nog een 2e willen en stel dat we die krijgen, dan moet het dus wel een jongetje worden en dan moeten we maar zelf aan de slag
Inderdaad: de doosjes zijn te bestellen bij geboortemuisjes.nl. Ze hebben ze in diverse uitvoeringen en ook in een doosje met beschuit.