Hai meiden, Ik vraag me af of jullie een houding, of iets anders weten, waardoor de baby meer ruimte krijgt om te bewegen, zodat je het iets minder hard voelt. Beetje gekke vraag misschien De baby is zó druk! Ik voel hem eigenlijk de hele dag, maar vooral als ik eet gaat mijn hele buik op en neer. Net alsof ie blij is dat ie nog meer krijgt Tijdens het eten moet ik echt op zoek naar een houding, zodat ik lekker zit. Anders voelt het zo ongemakkelijk! Mijn ontbijt en lunch neem ik al half liggende op de bank. Nadeel is dan weer dat mijn maag minder ruimte heeft. Ik draag trouwens hoog, dat kan er ook wel mee temaken hebben En begrijp me niet verkeerd: ik vind het alleen maar hartstikke fijn dat ik de kleine man zo goed voel. Maar eten is dus ook wel erg fijn, om dat enigzins rustig en gemakkelijk te kunnen doen
Dat heb ik toevallig ook! Het begint al zodra ik het avondeten sta te maken, dan wordt hij heel druk. Ik vind het wel grappig, heb geen tips voor je, bij mij is het de ene dag wat meer dan de andere. En na een tijdje wen je daar aan
oohh jee.. hahhaha, dan bereidt je maar voor.. Janouk deed dat ook.. met name onder het avond eten.. nu, ze is geboren, 6 weken oud en heeft tussen 17.00 en 19.00 haar spektakel moment.,.. rustig eten is lang geleden
Inderdaad herkenbaar! Heb nog niet ontdekt wat daar aan te doen... Het is wel minder sinds hij is ingedaald.
Wat fijn dat er meer "last" van hebben!! Ik voelde me wel een beetje gek en ik ging toch twijfelen of alles wel normaal was. Wij zeggen ook dat het écht een man is, al houdt mamma ook erg van eten Nog even doorzetten dus. Ik zie dat mijn banner niet werkt... Ik ben "pas" 25 weken