paardenvlees in lasagne euroshopper

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door moontje2008, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
  2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik eet geen kant-en-klaar-lasagna, maar stel ik heb zo'n bak in huis: nee! Ik eet geen paard.

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik eet zo min mogelijk kant en klaar PING! voedsel, maar als ik m in huis zou hebben, JA!

Weet je hoe lekker paardenvlees is?
    Smaakt echt lekker!

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Lasagna maak ik zelf zou het niet kant en klaar willen kopen.
    Maar ik heb geloof ik nog nooit paardenvlees gegeten;)

5. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Ja kweenie een paard of een varken of een koe of een schaap, maakt dat zo heel veel uit?

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ja ik zou het eten

Ik vind een dood paard net zo zielig als een kip,koe,schaap,varken,konijn hoor

Snap niet waarom sommige een dood paard erger vinden dan 1 van bovenstaande dieren :(

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    In de frikandellen van Mora zit ook paardenvlees hoor.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Toevallig vanavond lasagne gemaakt, dus geen paardenvlees hier, maar of het nu een varken of een koe of een kip of paard is maakt mij niet zoveel uit.

Dus ja ik zou het eten

9. zogelukkig

En in filet Americain zit varken, tsja ...

10. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Paardenvlees is toch duurder dan rundvlees?
    Niet zeuren en van genieten dus.

11. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    En ik snap niet dat als mensen het zo zielig vinden, het toch eten;)

Mij niet gezien. Maar ik eet dan ook absoluut geen kant en klare rommel.

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Tja gewoon paardenvlees zou ik niet eten, maar zoals hierboven gezegd het zit ook in bv kroketten. Dus zou ik die lasagna gewoon eten.

13. knap

knap Niet meer actief

Ik haal wel eens een kanten klaar maaltijd voor mijn zoon hij is gek op lasagne, Omdat ik en de rest hier er niet zo dol op zijn.

Ik eet liever geen paard. En koop dus ook geen mora producten omdat daar idd paard in zit.

Weet je het gaat er niet bij mij om dat er paard in zou kunnen zitten maar omdat het etiket de juiste informatie moet bevatten dat is de wet. Ik lees vaak de etiketten omdat ik wil weten wat er in zit en zou me bekocht voelen. Mijn lat is Hindoestaan en eet geen rund en daarom let ik op de verpakkingen.

Het is een keuze die je maakt een moslim wil geen varken eten een Hindoestaan eet geen rund of zelfs helemaal geen vlees. Dus wil gewoon weten wat er inzit. En de informatie dus op het etiket moet dus juist zijn en niet vals.

Mijn lat eet graag eend ik eet dat absoluut niet, En snap het verschil wel. Maar dus paard eend wild en zo eet ik gewoon liever niet tot niet. Omdat het mij tegen staat.

Wat dat betreft mag iedereen zijn keuze daar in maken. Of het zielig is vlees te eten denk het ergens wel maar ben er te dol op om het te laten staan. Maar mag mijn keuze wel zeker zelf bepalen tot welk dier ik dit beperk.

14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nope, paardenvlees is goedkoper;)

En ondanks dat ik zelf gek ben op paarden en jarenlang heb gereden/eigen paarden gehad, eet ik wel paardenvlees, dus mij zou het niet uitmaken.. Maarrrrrr, die hele zwendel is natuurlijk buitenproportioneel smerig!

15. zogelukkig

Precies! Het gaat niet om zielig, goedkoper of viezer. Ik als consument wil gewoon eten wat het produkt zegt dat het is en wil gewoon niet bedonderd worden!

16. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb er totaal geen moeite mee om paardenvlees te eten. Heb het vroeger ook best vaak gedaan, mijn moeder kocht vroeger paardenrookvlees en paardenbiefstuk. Smaakte me goed hoor.

Paardenvlees is veel goedkoper dan rundvlees. Het is dus wel oplichting, en sowieso verwerpelijk om iets te verkopen alsof het iets anders is.
    Maar ik heb geen enkel bezwaar tegen het eten van paarden. Ik snap niet wat er nou erger aan is dan aan het eten van een koe, een kip, een varken of een lammetje.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Oh ik ging daar eigenlijk al standaard vanuit, dat je bedondert wordt als consument.

18. zogelukkig

Nou ik niet hoor!
    Eet jij weleens filet?

19. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Paardenvlees vind ik heerlijk.. Lekker frietje zuurvlees :D
    Maar ik denk niet dat ik t zou proeven in lasagne.. Ik zou het dus wel eten

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Nee, we bestellen vlees bij 1 slager en eten verder nooit vlees buiten de deur of van elders.

Deel Deze Pagina