Ook wij hebben onze Sterre* op het geboortekaartje vermeld met een *, maar ik denk dat het het belangrijkste is dat je hierin je eigen gevoel volgt. Doe wat voor jullie goed voelt, dan is het altijd goed!
Aquilegia: Hoe gaat het nu met je? Nog een paar weken en dan heb je je beebje... Spannend hoor. Heel veel succes met de laatste loodjes!
Lief dat je het vraagt, Caruli. Ik ben sinds vorige week woensdag met verlof, lekker rustig aan doen. De laatste dingetje kopen en in orde maken. Beetje kleertjes wassen en strijken. Het gaat goed, ik ben wel veel moe, maar daarom is het lekker dat ik niet meer werk. Ik heb natuurlijk een redelijk grote buik, maar ben nog aardig mobiel. Van mij mag de baby nog wel blijven zitten tot 39-41 weken... We kiezen uiteindelijk voor een sterretje op het kaartje. Geen asterix (*) maar een mooi getekend vijfpuntig sterretje. Iedereen hartelijk dank voor het meedenken en reageren!
jeetje meis wat gaat het snel zeg geniet nog maar even van het getrappel wil jullie heel veel succes wensen met de laatste loodjes en de bevalling hou het hier in de gaten veel liefs debby
Ik vind een kruisje ook een beetje religieus.. kan wel daarom een bewuste keuze zijn natuurlijk. Wat dacht je anders van een klein engeltje achter de naam?