Zalige maar zo onzekere periode

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annelke, 1 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Hey dames,

Ik heb niet echt een vraag maar wil wel graag horen of jullie er ook zo over denken.

Ik heb een zalige zwangerschap, ik geniet er enorm van! Voor mij is dit een heerlijke tijd. Ik ben zo intens gelukkig maar ook zo onzeker.
    Schrik dat er iets fout zou kunnen gaan.

Zoals nu, ik voel mijn kindje regelmatig bewegen maar 3 dagen geleden was het veel sterker. Toen zal ik golfjes op mijn buik. Nu komt het zo uit de verte en meer naar achter toe.
    Waarschijnlijk is het kindje naar een andere kant gedraaid waardoor ik het minder stevig voel. Maar toch, het maakt me onzeker. Ik voel mijn kindje graag hevig en intens :)

Ook vorige week had ik echt menstruatieachtige pijn in mijn onderrug. Ik had schrik dat mijn baarmoederhals aan het verkorten was.
    Toch voor alle zekerheid laten nakijken.

Het zijn zo kleine dingen waar ik schrik van heb. Stelt wrs niks voor allemaal maar het maakt me zo onzeker.

Maar van zodra ik gerustgesteld ben, ben ik zoooo gelukkig!
    Ik kijk zo uit naar ons kindje. Het is zo heerlijk om te weten dat er een wonder in mij groeit. En dat voorlopig ik alleen daar van kan genieten. ( en mijn vriend als die het geduld heeft om zijn hand lang genoeg op de buik te houden ;) h

Zijn jullie ook zo onzeker/ongerust?

2. Bailey08

Bailey08 Lid

12 aug 2015
    44
    1
    0
    Hoi,

Hier ook hoor! Voel toevallig de kleine ook vandaag wat minder dan de rest van de dagen. Als ik m voel ben ik weer gerust gesteld en geniet ik er van. Denk dat het niet weggaat ook niet als de kleine der is haha.

We moeten der gewoon van genieten!

Groetjes

3. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    nee hier de rust zelf. ik vertrouw erop dat alles goed gaat en dat als er echt wat mis is, ik dit wel merk.

Deel Deze Pagina