Hey Hey, Zit ff met een Dilemma... Ik ben in verwachting van een jongen en mijn vraag is wat jullie van de naam Kyano vinden..... Ben zo benieuwd wat jullie er van vinden....
is absoluut niet mijn smaak, dus sorry heb gekozen voor verschrikkelijk.. Maar waarom vraag je het eigenlijk? Als jij het een mooie naam vindt,dan moet je er gewoon lekker voor gaan!
Is dat net zoiets als Keanu? Wordt 't ook uitgesproken als Piano met een K? Dat zijn mijn eerste associaties...
Ik heb ook gekozen voor verschrikkelijk, dit is misschien een beetje sterk uitgedrukt maarreh... het is gewoon niet mijn smaak.
Nee zal het er ook niet van af laten hangenik bedoel wij vinden de naam mooi en das belangrijkste maar het is gewoon echt puur nieuwschierigheid
Hahaha ja met een K bedoel ik haahhaa.... srry... Ja de naam heb ik gepikt van de Familie Pfaf uit belgie sorry ...
haha geeft niet hoor maar vond het wel grappig omdat je het zo stellig zegt 'net als Piano maar dan met een P' hahaha
Nou ik heb gekozen voor MOOI omdat mijn zoontje ook zo heet alleen schrijf je het bij hem als: Keano (en je spreekt het uit als Kiano) liefs, misspuma
ik vind m erg mooi mijn zoontje had ook die naam gekregen maar k kreeg een dochtertje hihi het is een apparte naam iedereen heeft tegen woordig de zelfde namen k heb op elke school wel ong 3 klasgenoten gehad die dezelfde naam hadden