Ik heb een luiertas van Beaba hier liggen, nog niet uitgepakt, maar hoorde van een collega dat het een slechte kwaliteit is. Iemand ervaringen met deze tassen? Het gaat om deze tas: http://www.cemja.nl/contents/media/l_beaba%20verzorgingstas%20my%20baby%20bag%20prune%20%20.jpg
Beaba staat juist bekend om zijn hele goede kwaliteit. Beaba mag ook alleen verkocht worden bij babyspeciaalzaken om zijn exclusiviteit te waarborgen. Bij de Prenatal zul je het dus niet vinden. Misschien dat je collega een keer pech hebben gehad met haar tas of ander artikel, maar als ze er mee terug naar de winkel was gegaan had ze meteen een nieuwe gekregen omdat Beaba voor goede service gaat.
Ik heb deze tas en ben er zelf wel tevreden over. Enkele naadjes zijn een beetje los (was al direct aan het begin), maar dat is niet erger geworden. Mijn man vind de tas daarentegen niet zo veel.... Tsja... smaken verschillen.
Ik heb hem nu een jaar in gebruik en ik vind hem super Echt nog niets aan te zien en lekker makkelijk in gebruik. Beaba staat inderdaad juist bekend om de goede kwaliteit.
Ook ik heb deze tas en ben zeer tevreden.... Wat kan er een hoop in!!!....en al die vakjes, ritsjes enz....heel relaxed.....Deze tas gaat overal mee naartoe....