Verschil tussen bandenpijn en navelbreuk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door annick1984, 12 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Omdat ik via Google het antwoord niet echt heb gevonden, misschien kan iemand een duidelijk / helder antwoord geven?

Hoe voel je het verschil tussen bandenpijn en een navelbreuk?

Sinds ik vanmorgen opstond heb ik giga last op de plek waar een navelbreuk zou kunnen zitten (rechts naast mijn navel). Doet constant zeer. Alleen als ik lig wordt het iets minder. Bewegen in huis is er nog nauwelijks bij. Heb voor de zekerheid voor morgenochtend maar ff doktersafspraak gemaakt..

2. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    783
    198
    43
    Ik weet niet of ik het goed begrijp maar heb je ook een navelbreuk? Dat is een uitstulping op de plek waar je navel zit door zwakte van het buikvlies op die plek. Je kan het dus zelf zien.
    Als het zo pijnlijk is is het sowieso goed om ernaar te laten kijken. Succes

3. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Bandenpijn voelde bij mij echt als een scherpe pijn aan beide kanten van de onderbuik, vlakbij de liezen. Moest soms ook echt even gaan zitten zo'n zeer deed het. Pijn door een navelbreuk ben ik niet bekend mee.

4. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    @overthewrainbow: ja ik heb een uitstulping. Maar die zit er al een week of 2.

@Chocoladetaart: ja, ik had dat meestal ook lager. Niet zozeer bij de liezen, maar ook niet op de specifieke plek waar ik het vandaag steeds had.

Deel Deze Pagina