Ben nu ruim 34 weken zwanger en heb regelmatig soort weetjes ofzo. Ik verga niet van de pijn ofzo, maar schrik er wel iedere keer van. Het is een soort samentrekking. Ik heb zelf het vermoeden dat dit om de indaling is. Heb het nu een week, maar niet iedere dag. Herkent iemand dit? Ik hoop alleen niet dat de baby hierdoor te vroeg komt.
Klinkt als harde buiken en die zijn normaal, wat niet normaal is is als er regelmaat in komt en als ze echt pijn gaan doen. Dus zelf inschatten of je even je vk moet bellen, ik ben ook 34 wk en herken het op zich wel als harde buiken die je omschrijft.
Is dit een harde buik? Mijn buik voelt niet hard aan. Ik heb daarna ook regelmatig veel afscheiding. Heb het eerder dan deze week nog niet gehad.
Ja zo voelt bij mij een harde buik aan. Bij mij zie of voel je niets aan de buitenkant, maar wel die samenspanning van binnen. Ik heb ze heel snel, moet daarom smiddags verplicht rusten.
Ik heb bij het indalen echt rugweeen gehad. Zat in de trein en wist niet waar ik het zoeken moest van de pijn! Was gelukkig na een uur of wat wel weer over, en dus idd de indaling. Zolang het niet regelmatig komt, kan het niet zo veel kwaad. Je bent niet heel druk geweest, dat het daarvan kan komen? Dat je gewoon teveel inspanning hebt gehad? Klinkt iig wel als harde buiken, dat samentrekken.