Ik heb het kaartje bij Greetz besteld. Was voor 50 kaarten, enveloppen en postzegels 125 euro kwijt. Het kaartje kon ik niet aanpassen qua ontwerp, maar natuurlijk zelf wel de tekst zelf bepalen. Heb ook gekeken bij andere aanbieders, maar vaak komen daar dan inderdaad de drukkosten bij die vaak zoveel kosten. Bij Greetz kon ik direct zien wat ik voor een kaartje moest betalen, daar kwamen dan geen drukkosten meer bij.
250 euro voor 80 kaarten enveloppen en postzegels. Via internet besteld dus alles zat erbij. Wij gebruiken het kaartje ook voor andere dingen (om ergens op te laten afdrukken dus willen iets moois). Ook wil ik dat de geboortekaartjes van broers en zussen bij elkaar passen.
Heb zelf kaartje ontworpen met Photoshop. Vind ik leuk om te doen en mooier en persoonlijker dan bestaand kaartje. We zijn nog aan het kijken wat voor papier het moet worden, gewoon of parelmoer, maar gaat waarschijnlijk 60-85 euro kosten voor 75 kaartjes. Blauwe enveloppen gevonden op andere website voor nog geen 10 euro. Nog wel even mn man uitleggen hoe hij laatste gegevens straks moet veranderen en bestand doorsturen
Ik heb het kaartje zelf ontworpen. drukken en verzenden krijgen we cadeau van mijn peetoom. Superblij mee!
Mijn man heeft onze geboortekaartjes zelf ontworpen en online besteld bij Reclameland. Goede prijzen en de kwaliteit was super! De gevouwen kaartjes waren voor 100 stuks iets meer dan 50 euro.
de geboorte kaartjes van mijn kinderen lagen rond de 3 a 3.50 per stuk. Dit kwam vooral doordat ik bij mijn dochter gouden letter erin gedrukt had. wbt te prijzen idd best prijzig maar ik dacht ik maak maar 1x zo'n kaartje dan doe ik ook wat ik mooi vind :d
Wij hadden zo'n 80 kaarten bij een drukkerij besteld. Het was een bestaand kaartje zeg maar. We hadden gekleurde letters en mooie stickers om de enveloppen mee dicht te plakken. Wel moesten we een extra toeslag betalen, omdat wij het geslacht niet wisten en dus zowel een jongens- als meisjeskaart hadden besteld. De toeslag was er om één van de kaarten te kunnen retourneren. De totaalprijs lag tussen de 250,- en 300,-. Wat wel leuk was, de drukkerij had een doorlopende actie waaraan je mee kon doen als je het geslacht van de baby niet wist. Als je het geslacht EN geboortedag goed raadde, dan waren de kaartjes gratis. Mijn vriend riep zonder erover na te denken een geslacht en datum. En what are the odds...... beiden goed haha! Kaarten dus zonder te betalen op kunnen halen! Bleek in hele lange tijd niet meer gebeurd te zijn volgens de drukker
Dat is nog eens leuk!! Wij hebben al wat rond gekeken en we willen graag een kaartje van Belarto, niet iedere online-aanbieder heeft dat en het verschil tussen de lokale drukker en prenatal.nl is zo nihiel dat we naar de lokale drukker gaan en straks ongeveer 170 euro kwijt zijn.