ik krijg kippenvel als ik naar je onderschrift kijk... Bekijk bijlage 116779 ik vind het trouwens wel een vet mooi gedichtje!
Jolene, bedankt ! maar veel teksten komen toch uit op het geloof, en dat hebben we niet dus heb op je site nog geen passend gedichtje kunnen vinden Cis1. mooi ! Maar wij willen dus geen 2 losse gedichtjes. Dus maar één uit naam van Levi EN Milou*
Ik zag bij iemand anders op het kaartje een mooi gedichtje wat ik heb overgeschreven, misschien komt het nog wel eens van pas... Uit de hemel viel een traantje, van een sterretje helder en klein. Een traantje van blijdschap en liefde, ze had er zo graag bij willen zijn. Levi zag het traantje vallen en liet naar boven horen, Milou*, ons brusje is geboren! Maar misschien vind jij het helemaal niks, mag ook!
Vind hem op zich heel leuk ! Maar is nog niet HET gedichtje. Vind het nog maar lastig hoor. Nou ja misschien kies ik uiteindelijk een kaartje waar helemaal geen gedichtje op past, ben ik ook gelijk van het probleem af
Van het weekend kwam ik dit gedichtje tegen,wat mijn man ook erg mooi vondt, dus misschien wordt dit hem wel, Een regenboog verbindt hemel en aarde Een nieuw leven een klein wonder Het klinkt zo gewoon maar voor ons zo heel bijzonder Mocht iemand nog een mooi gedichtje hebben hoor ik het natuurlijk graag
Thanx ! Eigenlijk wel goed. Valt me allemaal behoorlijk mee qua stress. Alleen deze weken. Had vorige week controle bij de vk. kon het hartje niet vinden en had zoiets. proberen het over 4 weken nog wel een keer. Heb pas over 2 weken weer een echo dus is nu even spannend deze weken. Zal trouwens vandaag nog ff voor je proberen te pendelen
Jee dat is spannend zeg, dat ze jou dan niet eerder een echo geven... Hoop voor je dat alles goed is.
Heb uiteindelijk vrijdag toch gebeld omdat het me niet lekker zit. Mag maandag om 08.30 voor een extra echo komen
Wij hebben het gedichtje wat wij eigenlijk op het geboortekaartje van Esmee* wilden zetten uit onze naam, nu gebruikt als gedichtje voor de kindjes. (twee van mijn man's vorige huwelijk en een van mijn vorige huwelijk en dan esmee* van ons samen) Oogjes als diamantjes een huidje zo zacht piepkleine handjes een mondje dat lacht een neusje bijzonder en haartjes van dons het is echt een wonder dit broertje van ons Vivian, Niek, Senne en Esmee (vlindertje achter haar naam!) Zo hebben we dus eigenlijk haar eigen gedichtje nu ook gebruikt om haar op het kaartje te vernoemen bij de geboorte van Sven.
Mijn nichtje en haar man hebben hun eerste kindje (een jongetje) verloren met 37 weken zwangerschap. Daarna hebben ze nog 4 kinderen (meisjes) gekregen. Op het geboortekaartje van hun 1e dochter stond in ieder geval een zin met: ons tweede wonder. Bij hun 2 dochter stond er als openingszin: Met 1 kindje in ons hart en 1 kindje aan de hand, zijn we heel gelukkig met de geboorte van .... De naam van het eerste kindje stond altijd ook onderaan het kaartje. Ik vind het erg mooi, misschien kan jij er ook iets mee. Succes!