HELP! Welke wagen voor baby en peuter???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaL0e, 3 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaL0e

MamaL0e Lid

10 feb 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Op dit moment ben ik 23 weken zwanger van ons 2e kindje en er zal straks dus een leeftijdssverschil van 13 maanden tussen ons zoontje en de 2e zitten. We zijn hard opzoek naar een geschikte kinderwagen! Nou is de keuze voor 2 kinderen van verschillende leeftijden al niet groot maar we komen er toch niet helemaal uit. De bugaboo vinden wij gewoon te duur, ook via MP. Nou is onze oog gevallen op de ABC design ZOOM en ik zelf vind de firstwheels city twin een hele mooie, heb alleen geen idee hoe die rijd. Iemand ervaring met deze wagens?? Of met een andere geschikte wagen??

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Mijn kinderen schelen 1,5 jaar en wij hebben de ABC Zoom gekocht. Ben er nu 2 keer mee naar buiten gegaan en is een hele fijne wagen. Hij rijd heel soepel en ondanks dat het best een lange wagen is heeft 'ie een hele kleine draaihoek. Zelfs de mini kruidvat hier in de buurt pas ik doorheen.
    Ik heb mijn zoontje voor in het zitje vooruit kijkend en mijn dochtertje kijkt naar mij in de max-cosi of wagenbak.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook de abc zoom, ideale wagen.
    Heel fijn is ook de grote mand onderin, daar past zelfs een koelbox in!
    En de ruime reiswieg en zitjes.

4. MamaL0e

MamaL0e Lid

10 feb 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Het is inderdaad een lange wagen. Vandaar ook onze twijfel maar waarschijnlijk wordt het de zoom. :D

5. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik ga wss de joolz geo duo halen. Alleen maar omdat het super compact is. Maar ik twijfel: ten eerste omdat ik het heel duur vindt en ten tweede heb kn schrik dat het kindje van onder het niet leuk gaat vinden.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Wij hebben de phil en teds promenade
    ik vind hem ideaal.
    kan ook voor 1 kindje en is niet zo lang

7. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Misschien dat een kid sit anders een idee is al zie ik nu dat je kindje nog erg jong is en waarschijnlijk ook nog te jong voor een kid sit.

8. mahdrent

mahdrent Lid

25 mei 2015
    18
    0
    0
    ZZP'er
    Overijssel
    Absoluut Phil&Teds! Heb zelf de Navigator.

9. lilly90

lilly90 Actief lid

11 sep 2012
    140
    22
    18
    Vrouw
    Ondernemer
    De city twin zou je alleen nog via marktplaats aan kunnen komen volgens mij. Verder hebben wij sinds februari de easywalker in gebruik! Een erg fijne wagen!!

Deel Deze Pagina