Harde buik en buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjarrel, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Sinds dat ik vanochtend opstond heb ik al heel erg last van een harde buik... en steken in mijn zij en bekken.....
    en mijn buik voelt gewoon niet lekker....

is dit normaal bij 33 wkn?

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ja hoor, dat kan. Ik heb er zelf ook regelmatig last van. Je krijgt trouwens meer last van harde buiken als je veel stress hebt en ik zag bij de overige onderwerpen dat je ruzie hebt met je zus. Misschien heeft het met elkaar te maken......hoeft overigens niet, hoor!

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    O, by the way, die steken had ik ook en heb aan mijn VK gevraagd wat dat was. Bandenpijn, zei ze. Komt doordat je buik nu een groeispurt maakt en de banden meer belast gaan worden.

4. sjouwtje

sjouwtje Actief lid

10 feb 2006
    198
    0
    0
    Huisje aan het water
    Ik kreeg ook spontaan last van harde buik en pijn in mijn buik toen ik ruzie had laatst. Het heeft denk ik met stress te maken.
    Maar het is ook normaal. Je baarmoeder is namelijk vast aan het oefenen heb ik ergens gelezen. Dus je hoeft je geen zorgen te maken als je af en toe eens last hebt van een harde buik.
    Pas als het met regelmaat terug komt (om het kwartier of zo) dan moet je aan de bel trekken.

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Indalingsweeën?
    Las er toevallig vanmorgen nog wat over en je beschrijft de klachten die ze daar ook beschreven.
    Kans dus dat je ukkie nu aan het indalen is :)

6. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    mijn ukkie is al sinds k 28 helemaal ingedaald in me bekken :D dus dat zit wel goed

Deel Deze Pagina