Hallo dames, Weet niet of ik hier met mijn onderwerp goed zit, maar ik doe het toch Mijn partner en ik zijn helemaal Amerika fan, al vele reisjes gemaakt. Las Vegas is toch wel een van de plekken die we echt te gek vinden. Wat helemaal speciaal is, is dat onze Uk afgelopen zomer in Las Vegas is geproduceerd . We hebben het grote nieuws dan ook in Vegas stijl vertelt. Omdat we de lijn wel een beetje willen doortrekken in bijvoorbeeld het geboortekaartje zat ik me af te vragen of iemand van jullie zoiets al eens is tegen gekomen. We zullen zelf een kaartje moeten ontwerpen, maar misschien is iemand die al eerder geboortekaartjes heeft uitgezocht wel iets tegen gekomen. Dus heb je een idee/site/voorbeeld let me know.
Of deze.... zijn eigenlijk trouwkaarten, maar met een beetje fantasie is er ook wel geboorte van te maken... Designer Trouwkaarten :: Unieke hippe trouwkaarten van illustratie tot fotokaart tot eigen ontwerp
Dit kaartje is echt super en ik denk heel erg wat jullie zoeken: Las Vegas - Bavet - Quality Cards since 2010
Dames heel erg bedankt. Zitten veel goede voorbeelden bij. Kunnen we binnenkort vast een beetje gaan knutselen