Hoi meiden, Ben nu 36 weken zwanger, met 37 weken wordt ik ingeleid vanwege mijn tweeling zwangerschap. Nu ben ik sinds een dag echt goed ziek, lichte verhoging, onwijs verkouden, keelpijn, gewoon echt de griep te pakken. Kan dit kwaad? Als ik moet bevallen en het is nog niet over, heeft dat dan invloed op mijn prestaties zeg maar.
Ik heb afgelopen week zo in bed gelegen... Bah, extra beroerd als je hoog zwanger bent. Ik ga nog niet bevallen (denk ik), dus ik weet niet of het invloed heeft. Ik zou het wel aangeven bij de gyn, helemaal als je je over en paar dagen nog niet goed voelt. Beterschap! Ik voelde me na een paar dagen gelukkig al weer beter en nu alleen nog wat snotterig!
(hoge) koorts is niet goed voor de baby, dus zeker een paracetamol nemen om de koorts te doen dalen, en misschien toch even voor de zekerheid de gyn of ha bellen! veel sterkte en veel succes met de bevalling!
Lichte verhoging is nog geen hoge koorts gelukkig. Ik had meer dan 39 koorts en kon geen pcm binnenhouden. Toch de vk maar gebeld, maar die vond het niet erg. Zolang je maar niet meerdere dagen nonstop heel hoge koorts hebt. Anyway, veel beterschap! Hopelijk knap je snel weer op.