Ik hoop dat de ervaringen van jullie ons verder kunnen helpen. Want wij zien door alle verschillende adviezen in de winkels niet meer wat nou echt handig is voor ons. We zoeken een kinderwagen met een ruime bak, dus waar ze lang in kunnen liggen. Verder moet het echt een lichte wagen zijn. Ook mag hij niet te laag zijn. We hebben gekeken naar een bugoboo, deze lijkt erg praktisch en groot. Maar de bak zit wel erg laag. Gezien mijn bekkeninstabiliteit en onze lengte lijkt me dat niet handig. Ook hebben we ons verdiept in de dubatti, deze vond ik erg fijn. Maar ik hoorde van een vriendin dat hij niet praktisch is en dat de bak niet groot is. Op marktplaats viel het op dat er veel verkleurd zijn door de zon. De joolz vind ik erg mooi. Maar deze is ook zwaar. Dat is voor ons echt een punt. De wagen hoeft niet nieuw te zijn, mag wel mits de prijs een beetje normaal is Bedankt alvast voor het mee denken
Wij hebben de easywalker Harvey, licht van gewicht en heeft verhogers zodat de kinderwagenbak wat hoger komt. Makkelijk en compact in te klappen. Nog geen ervaring met het dagelijks gebruik maar bij de tweeling hadden we een easywalker duo en waren daar ook heel tevreden over
Is die bak ook mooi ruim? Onze dochter paste bij de mutsy met 4 maanden niet meer in de bak. Ik ga er eens naar kijken
Bugaboo Buffalo/fox of Donkey! Die zijn hoger en hij is zo fijn! Licht, klapt makkelijk in en loopt heerlijk! De Buffalo is redelijk goedkoop via Mp te krijgen.
Wij hebben de Bugaboo fox en zou echt niet zonder kunnen. Past ingeklapt zelfs achterin mijn saxo en is super licht. Hij ligt met zijn bijna 70cm nog steeds in de bak (wat wel fijn is als je maar 5.5 maand bent haha) en ik vind hem hoog genoeg (wij zijn zelf ook lang)! Super makkelijk in te klappen of om de maxi cosi erop te zetten. Rijd heerlijk..
Hier een dubatti en ik vind hem juist wel praktisch. Ingeklapt kan hij rechtop staan zodat hij niet teveel ruimte inneemt en je kan de bak of buggy-inzet ook verstellen in hoogte. Onze zoon is behoorlijk flink en heeft er tot 5mnd in gelegen, toen vond ik het zelf leuker om over te gaan op de zitting omdat hij probeerde over de bak heen te kijken en graag wat mee kreeg van zijn omgeving.
Tot nu toe niet (donkerblauwe wagen), maar onze zoon is van oktober dus ook nog niet super veel zon gezien.
Valt volgens mij wel mee hoor... de voorloper van de fox is de Buffalo, volgens mij staan die ee genoeg op
Ik vind van niet eigenlijk! Vind hem helemaal niet zwaar. De bugaboo kan je enkel of met twee kindjes gebruiken. Wij gebruiken hem momenteel als enkele wagen.
Ik ben blij met mn baninni maxim. Licht, grote bak, niet zo heel duur. Man is 2m04 en kan er ook goed achter lopen
Hier een Joolz Geo Mooie lange bak, wagen rijdt erg soepel. Je kan hem niet heel klein opklappen, wel pluspunt dat hij met zitje op te klappen is. Vind de wagen absoluut niet zwaar.