Geboortekaartje kindje na miskraam

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Roetje08, 15 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    wij hebben geen verwijzing gemaakt

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik persoonlijk zou het denk ik niet doen. Maar dat ik puur een gevoel. Gelukkig heb ik geen ervaring met miskramen tot heden. Maar doe vooral wat goed voelt. Niks is fout in dit geval. Gaan jullie voor héél subtiel? Prachtig. Gaan jullie voor expliciet? Ook prima. Misschien besluiten jullie uiteindelijk toch geen verwijzing te doen. Ook dat is oké. Succes met de keuze, jullie hebben nog even ;). Wat vindt je man ervan?

3. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Heb het nog niet aangekaart, hij is daar nog niet mee bezig. Hij wil pas na de screeningsecho van dinsdag verder gaan nadenken. Geen idee wat ik ga doen. Zal het een paar maanden laten bezinken en dan samen met vriend eens rondkijken :)

Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Een nieuw kindje verdient een eigen kaartje dat vreugde voor zijn of haar komst moet uitstralen. Geen ellende uit het verleden waar hij/zij niets mee heeft.

Een vlinder kan nog. Maar verwijzende teksten of dichtregels zijn echt niet leuk.

5. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Ik persoonlijk zou het vanuit psychologisch oogpunt ook niet doen. Misschien wel een subtiele verwijzing als een vlinder of een regenboog.
    Wij doen helemaal geen verwijzing naar onze eerste dochter behalve haar naam onder onze namen.

6. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Deze vinden we wel leuk, ipv het kindje een vosje en een kleiner vosje achter (E. heeft ook een vosje op haar kaartje). En 4 hartjes en een sterretjes of 5 hartjes? Bij een meisje zouden we het kaartje dan roze doen.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina