Ik persoonlijk zou het denk ik niet doen. Maar dat ik puur een gevoel. Gelukkig heb ik geen ervaring met miskramen tot heden. Maar doe vooral wat goed voelt. Niks is fout in dit geval. Gaan jullie voor héél subtiel? Prachtig. Gaan jullie voor expliciet? Ook prima. Misschien besluiten jullie uiteindelijk toch geen verwijzing te doen. Ook dat is oké. Succes met de keuze, jullie hebben nog even . Wat vindt je man ervan?
Heb het nog niet aangekaart, hij is daar nog niet mee bezig. Hij wil pas na de screeningsecho van dinsdag verder gaan nadenken. Geen idee wat ik ga doen. Zal het een paar maanden laten bezinken en dan samen met vriend eens rondkijken
Een nieuw kindje verdient een eigen kaartje dat vreugde voor zijn of haar komst moet uitstralen. Geen ellende uit het verleden waar hij/zij niets mee heeft. Een vlinder kan nog. Maar verwijzende teksten of dichtregels zijn echt niet leuk.
Ik persoonlijk zou het vanuit psychologisch oogpunt ook niet doen. Misschien wel een subtiele verwijzing als een vlinder of een regenboog. Wij doen helemaal geen verwijzing naar onze eerste dochter behalve haar naam onder onze namen.
Deze vinden we wel leuk, ipv het kindje een vosje en een kleiner vosje achter (E. heeft ook een vosje op haar kaartje). En 4 hartjes en een sterretjes of 5 hartjes? Bij een meisje zouden we het kaartje dan roze doen.