ik ben opzoek naar positieve ervaringen met de Topmark Toppie 2.. We keken eerst naar de abc zoom, maar deze is goedkoper en dat telt natuurlijk ook mee
Ik heb ook getwijfeld tussen de Toppie en de Zoom maar ben voor de zoom gegaan. Nieuw scheelde ze niet veel meer als je de goede aanbiedingen een beetje in de gaten houdt, de zoom is toch wel wat degelijker/steviger en die is 2e hands goed aan te komen en de Toppie nagenoeg niet (een jaar geleden praat ik over).
170 is inderdaad een behoorlijk verschil nog maar dat was toen niet. Minder dan 100 euro als ik me niet vergis. Maar, wat niet helemaal goed uit mijn bericht op te maken was, wij zijn voor een 2e hands gegaan. We gebruiken de wagen wellicht maar een goed jaar en daar ga ik niet zoveel geld voor neer tellen.. Voor de prijs waar wij hem voor gekocht hebben kunnen we hem straks ook wel weer kwijt als we er gewoon netjes mee om gaan. Dat paste mij beter . -Edit- Ik zie dat jou oudste kindje wel een stukje jonger is dan mijn dochter was toen ze grote zus werd (25mnd), jij zult de wagen dus wel wat langer gebruiken wellicht... In de winkel vond ik de Toppie wel fijn rijden (alleen leeg geprobeerd) en iets korter/minder lomp dan de Zoom. Maar zoals ik al zei ook net iets minder stevig voor het gevoel.
Ik heb deze wagen en bevalt heel goed. Ik heb hem omdat je hem heel makkelijk kunt ombouwen van zit naar lig, naar zit. En het stoeltje kan ook in verschillende standen (niet elke combi is mogelijk). De wagen rijdt prima (heb hem sinds jan. in mijn bezit en gebruik hem veel ben gastouder dat je niet denkt dat ik hem heb voor mijn bijna 6 jarige en net 3 jarige). Ook veel ruimte om spullen mee te nemen.