Probeer een kaartje te ontwerpen via www.geboortepost.nl. Na veel gepuzzel weet ik hoe dat moet behalve 1 ding: de achtergrondkleur van de voorkant instellen. Heb gewoon een standaardplaatje van ze uitgezocht maar wil ipv een gele een groene achtergrond. Heb echt alles geprobeerd maar hij blijft geel. HELP! p.s. heb wel alle pop up blockers uitgezet, dus daar kan het niet aan liggen
Dat heb ik ook geprobeerd, maar volgens mij kan dat niet. Tenminste dat nam ik aan, na vele pogingen. dus als er iemand is die het wel gelukt is?
Ik begin zo langzamerhand ook te denken dat dat niet mogelijk is maar het staat wel bij de opties. En als je bijvoorbeeld de kaart wilt met de ooievaar erop (in de rubriek Dieren) dan neem ik aan dat die niet alleen met een roze achtergrond verkrijgbaar is (zoals in het voorbeeld). Heel frustrerend!
http://www.geboortepost.nl./showinfo/fi ... rpen.html# Dan de 2e alinea: Gebruik maken van de ontwerpen van geboortepost Dan de link pakken die onderin die alinea staat,in de zin: Voor meer informatie over het gebruik van de kaartenmaker klikt u hier. Het woordje 'hier' in die zin opent een pop-up als je erop klikt,waar instaat hoe je de achtergrondkleur moet veranderen! Hoop dat het lukt,veel succes!
Heb echt alle Help pagina's op de site gelezen. Maar het werkt echt niet. Ben de laatste tijd wel een beetje warrig maar dit zou toch moeten lukken. Heb inmiddels een mailtje naar de site gestuurd. Hoop dat ik daar antwoord op krijg.
Maar het ligt echt niet aan jou. Ik krijg het ook niet voorelkaar. Lucia, jij bedoelt gewoon de achtergrond, maar eve bedoelt een standaard afbeelding waarvan de achtergrond een andere kleur moet krijgen. Ik hoop dat het wel kan,
Ik heb bericht van geboortepost gekregen. Je kunt niet via hun site de achtergrondkleur van een standaardkaartje aanpassen. Dat moet via Paintshop. Als je dat niet hebt (ik dus ) dan kun je de gewenste kleur aan hen doorgeven en dan passen zij het voor je aan. Vind het eigenlijk nogal een gedoe want nu moet je elke keer eerst een mailtje sturen met een kleur en dan kijken of je het mooi vindt. Doe het liever zelf zodat ik eindeloos kan varieren. Denk dus toch dat ik de kaart bij Poobies ga bestellen. Zijn wel duurder maar ontwerpen gaat daar wel makkelijker