Hi allemaal, Ik ben even op het internet aan het speuren geweest, maar het is nog verdomd lastig om een leuk geboortekaartje te vinden waar geen blank maar een getint/donker kindje op staat. Ik vind het zo raar om een laartje met een blank kindje te sturen als het kindje zelf niet blank is.. Heeft iemand tips of ervaringen?
eigen foto? Ik vind het zelf ook vreemd om een kaartje rond te sturen met een kindje erop wat niet jullie kindje is, ongeacht foto of tekening
Ik heb bij Kaartje2go net wel geboortekaartjes gezien met plaatjes van een donker kindje. Die staan bij de adoptiekaartjes, maar je kan daar alles helemaal naar wens aanpassen. Of het je smaak is weet ik (uiteraard) niet maar daar hebben ze er wel een paar. Succes!
Geen ervaring, maar vind het eigenlijk wel raar! Wij zijn blank dus heb er eerlijk gezegd niet bij stil gestaan, maar nu je het zegt heb ik ook geen enkel kaartje gezien met een donker/getint kindje. Misschien idd een eigen foto?
Maar je zet toch sowieso geen foto van een ander kind op je kaartje? Ongeacht de huidskleur of wat dan ook. Lijkt me heel raar of van iemand een kaartje te krijgen met foto en er dan achter te komen dat dat niet hun kind is maar een modelletje...
Op deze site zag ik wel een paar leuke illustraties met donkere kindjes:Geboortekaartjes - Lilalein.nl - Aankomstkaartjes - Geboortekaartjes maatwerk Deze kaartjes kunnen ook nog enigszins naar wens aangepast worden las ik net. Hopelijk vind je een kaartje die helemaal naar wens is!
Bij Liefleukeneigen.nl kunnen vrijwel alle kaartjes qua huids en haarkleur volledig aangepast worden assortiment is ook heel breed!
Als je een leuk kaartje ergens hebt gezien, kun je ook vragen of ze de kleur aan willen passen. Meestal is dat wel gratis!
In eerste instantie vond ik het ook raar een baby op de kaart die niet van jou is maar ik denk dat je gewoon illustraties bedoelt? Want dat zijn inderdaad wel vaak blanke kindjes. Maar je hebt natuurlijk ook veel kaartjes waar helemaal geen kindje opstaat, dat zou je ook nog kunnen doen.
Doet me meteen denken aan pleisters. De blanke huidskleur is veel goedkoper en veel meer verkrijgbaar dan de donkere versie. In Europa worden er toch bijna net zo veel donkere kindjes geboren als lichte kindjes?
Ik weet niet waar jij vandaan komt Shampoo (Bijlmer? ) maar in Europa worden veel meer blanke kindjes geboren haha. Wel vind ik het raar, dat er niet veel meer kaartjes te krijgen zijn met donker getinte babyplaatjes, en deze alleen te vinden zijn bij het kopje 'adoptie'. Dergelijke websites zouden daar wel wat aan mogen doen.