Nog een studio 100 vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door JXL1988, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JXL1988

JXL1988 Actief lid

11 feb 2008
    123
    0
    16
    Brabant
    Wij gaan morgen ook naar het zomerfestival en nu vroeg ik mij af of je wel gewoon een spiegelreflex camera mee mag nemen ? Of verstaan ze dat ook onder professionele camera apparatuur ?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij zijn naar een show van K3 geweest en er is helemaal niet gecontroleerd op foto-apparatuur. Voor de show begint, wordt er wel vermeld dat je geen foto's met flits mag maken om technische redenen (lijkt mij een beetje onzin, maar goed...). Maar de praktijk wijst uit dat mensen gewoon fotograferen en daar wordt verder niks van gezegd. In de zaal was ook geen crew aanwezig om zoiets in de gaten te houden. Zolang je niet met gigantische telelenzen of opname-apparatuur komt aanzetten, zal het allemaal wel loslopen.

3. JXL1988

JXL1988 Actief lid

11 feb 2008
    123
    0
    16
    Brabant
    Oke nou dan neem ik de camera gewoon mee en dan maar hopen dat ik hem mee naar binnen mag nemen.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou niet weten waarom niet... We zijn in het verleden trouwens ook naar Kabouter Plop geweest en ook daar is niet op camera's gecontroleerd. Veel plezier morgen, geniet ervan!

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Er wordt niet gecontroleerd op camera's maar ze geven wel aan dat het verboden is opnames te maken. Wij zijn naar K3 geweest en toen werd mij vriendelijk verzocht te stoppen met foto's maken (gewoon met mobiel) en ze hem anders in beslag zouden nemen. Maargoed, dat was in net theater op de 2e rij.

Voor wat betreft de techniek, gaat het om de flits, dat is vreselijk hinderlijk als je op het podium staat.

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Je mag niet flitsen, omdat als iedereen gaat flitsen, de meiden van K3 en wie er ook op t podium staat verblind worden. En als ze wel dvd opnames maken, is t idd een technische reden..

Ik werd bij shrek ook gewaarschuwd hahaha

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    In t verleden zijn wij een stuk of 20x naar shows van K3/Studio100 geweest en mocht gewoon met mn superzoom cam naar binnen (kan tot 10x inzoomen).
    Er is nooit gecontroleerd.
    Wel controleren ze binnen of men filmpjes maakt, die mag je niet maken.
    Maar weet niet of het in tussentijd veranderd is...mijn dochters zijn alweer ouder en niet meer geïnteresseerd in K3 e.d.

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Zal nu wel Justin Bieber of Mainstreet zijn aan de geboortedata te zien hahah :):D

9. JXL1988

JXL1988 Actief lid

11 feb 2008
    123
    0
    16
    Brabant
    Bedankt voor de reacties.

Ben toch wel aan het twijfelen nu haha. Ik heb ook wel een digitale camera , kan ik die beter meenemen denk ik.

@Jippie Op de toegangsbewijzen staat dat het niet toegestaan is om professionele film- en fotoapparatuur te gebruiken tenzij je toestemming hebt. Er staat wel bij dat foto en video materiaal alleen gebruikt mag worden voor persoonlijk gebruik.

Daarom twijfel ik ook want een spiegelreflex camera maakt meestal toch betere/mooiere foto's als een digitale camera.

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Een spiegelreflex mag gewoon hoor, tegenwoordig heeft haast iedereen zo'n ding. Vorig jaar hadden wij de onze ook bij.

11. JXL1988

JXL1988 Actief lid

11 feb 2008
    123
    0
    16
    Brabant
    Oh dan neem ik hem ook gewoon mee.

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138