mijn babyfoon is kapot dus op zoek naar een nieuwe goedkope babyfoon. Nu zag ik bij de lidl babyfoon staan voor 24,99. Heeft iemand er ervaring mee? en hoe is die? bedankt alvast (vraag me alleen of of ik deze vraag niet verkeerd zet)
Misschien beter bij Babyuitzet? Wij hebben deze babyfoon, maar nog nooit gebruikt haha dus ik kan je niet verder helpen
Ik heb de babyfoon van de lidl vorig jaar gekocht. Zelf ben ik er zeer tevreden over. Hij heeft een ver bereik en is duidelijk. Heb alleen een rose voor een jongen volgens mij kon je trouwens ook geen blauwe krijgen.
ik heb hem ook gekocht een tijd terug (ook de rose) wij zijn ook tevreden erover. idd ver bereik is erg fijn zo kunnen we nu in de zomer op straat zitten en dan de babyfoon mee. en je hebt veel kanalen dat is handig want op sommige kanalen zit al een taxi o.i.d. dus kan je hem switshen. het enige wat ik erop mis is de temperatuur van de babykamer, dat zou wel handig zijn geweest, maar acch ik kan ook wel voelen dat het er stikheet is in de zomer met warm weer haha