Wij willen graag een geboortekaartje met 1 of meerdere sterren erop. We houden van een strak ontwerp en willen eventueel graag een foto erop. Kennen jullie leuke kaartjes met een ster erop? Kunnen jullie dan ook de site erbij vermelden? Dankjewel! Geboortekaartjes - Geboortekaartje Julie LL - Kaartje2go Deze komt bvb. bij kaartje2go vandaan. Vind ik erg leuk, maar zou er een foto bij willen. Maar wil graag nog meer inspiratie! Alvast bedankt!
Ik heb helaas gister alle sites die wij hadden gevonden uit mijn favorieten gegooid...hier stonden namelijk ook veel kaartjes tussen met ster én foto. Uiteindelijk zijn we op iets heel anders uitgekomen hoor Ik heb wel even snel de volgende gevonden: Geboortekaartjes - Geboortekaartje Hangende sterren - Kaartje2go
je zou eens kunnen kijken op www.dutchmix.nl , daar kun je zelf een kaartje maken, ook met ster. Het is onderdeel van www.kaartmix.nl, misschien staat daar ook nog wat voor je bij.
Ons geboortekaartje lijkt wel op jouw voorbeeldje met een foto er onder. Schattekus geboortekaartjes en trouwkaarten, mooie geboortekaartjes en trouwkaarten met foto op maat Laatste kaartje van de geboortekaartjes voor meisjes. Wij hadden hem wel wat anders hoor, oa strakker lettertype, één foto op de voorkant en een andere indeling van tekst. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes!
www.ellabellaboem.nl Een kaartje met een kindje dat op een ster zit. Kijk bij 'geboortekaarten'. Kies dan 'meer' dan ga je naar de 2e pagina en daar staat dit kaartje.