Welke draagdoek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Majel24, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Dag dames,

Ik heb even een vraagje over draagdoeken en hoop dat jullie mij kunnen helpen.Ik wil graag een draagdoek aan gaan schaffen maar weet niet zo goed welke de juiste keus zou zijn. Ons zoontje word in juni geboren en wil de doek meteen vanaf het begin gaan gebruiken. In eerste instantie als ik mijn andere zoontje naar kdv moet brengen maar als hij bevalt ook voor langere wandelingen. Het is dan alleen wel zomer en maak me een beetje "zorgen" over de warmte in zo'n doek. Valt dit mee of is het toch iets om serieus rekening mee te houden?
    Verder vind ik de tricot slen er erg comfortabel uitzien en ook nog in mooie kleuren. Nu las ik echter ook veel over geweven doeken en dat deze langer mee gaan door het niet mee rekken en dat ze koeler zouden zijn. Ik heb al op diverse fora gekeken maar de bult aan info word me nu toch iets te hoog dus hoop ik dat jullie me kunnen adviseren of ervaringen willen delen.
    Alvast bedankt in ieder geval.

2. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ik heb de tricot slen en is denk ik wel te warm in de zomer...
    in ieder geval de hele warme temperaturen dan.
    Je kindje krijgt ook nog weer de warmte van jouw lichaam, dus gaat dan dubbelop.
    Maar als het rond de 20 a 23 graden is en je kindje is gewoon luchtig gekleed, moet me dat geen probleem lijken.
    Maar ik kan mijn dochter dan ook met de beentjes en hoofdje vrij op de buik of rug meenemen... dat wil bij jouw kindje dan nog niet, die zit dan nog helemaal in de doek... hmzzz lastig.
    Vraag het eens bij de draagdoek mama's... is hier wel ergens een topic over op het forum

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    calin bleu, hoppediz das liechte, vatanai zijn zeer goede zomer doeken (heb ik begrepen)

Deel Deze Pagina