Hoi, Wie kan mij helpen, op Internet kan ik niet echt een site vinden met veel voorbeelden. Hoe hebben jullie je kaartje opgemaakt aan welke kant hebben jullie wat staan? Wij willen een tekstje in het kaartje zetten wat onze dochter getypt zou kunnnen hebben bv: mama, blijft nog gewoon mama, papa blijft nog gewoon papa maar mij wacht een nieuwe taak want ik ben grote zus Zetten jullie deze tekst aan de rechter kant en daaronder direct de naam van geboren kindje? Of eerst nog de naam van de oudste? Of zetten jullie deze tekst aan de llinkerkant en dan met of zonder naam van jullie oudste? En wat zet je dan bovenaan de rechter pagina? Wordt het zo allemaal niet te vol?
Op mijn teentjes kijk ik over het randje van de wieg Dag lief zusje, ik vind je lief! Deze hadden wij in ons geboorte kaartje staan. Oh wij hadden deze links staan, boven de naam hadden wij nog een ander gedichtje.
Wij hadden ook een gedichtje namens onze dochter; Dag broertje, wat ben je lief en klein. Ik ben zo trots om jou grote zus te zijn! Kus Marin Dit stond links op het kaartje, de rest hadden we rechts. En daar ook nog een gedichtje van ons + dankbaar en gelukkig... Vond het niet te druk, helemaal niet eigenlijk.
Wij hadden het zo : links staat : een lief klein jongetje bracht ons al geluk, maar wij verlangen naar nog een uk nu zijn we blij met jou in onze armen, mooi meisje, je doet ons hart verwarmen ook naam broer is heel blij wat zijn lieve zusje dat ben jij. rechts hadden wij : Daar is ze dan, onze prachtige dochter en mijn lieve zusje NAAM DOCHTER geboortedatum lengte en gewicht Onze gegevens.
Wij hebben aan de linkerbinnenkant: Ik kijk hoe lief je ligt te slapen en raakje handjes even aan Ik zou je heel veel kusjes willen geven totdat je oogjes open gaan -naam broer- Daaronder onze adresgegevens. Rechterbinnenkant: Hoera een prachtig broertje! En dan de naam, datum, gewicht!
Wij hebben: Links Ik heb mamas buik zien groeien Ik heb je geknuffeld en voelen schoppen Ik heb zelfs je hartje horen kloppen En daar ben je dan. lief en klein Wat ben ik blij dat ik jouw grote zus mag zijn Ik zal jullie alles over mijn broertje/zusje vertellen, maar dan wel even van tevoren bellen. Rechts: Met zn vieren is het nóg leuker, Naam Geboortedatum Lengte en gewicht Onze namen + Adresgegevens