krukje of stoeltje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tante Truus, 1 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Ik heb even hulp nodig.
    Wij zijn op zoek naar een tafel met stoeltjes voor onze kids (1,5 en bijna 4), om aan te spelen/knutselen/tekenen etc.
    Nu hebben we een erg mooie steigerhouten tafel met 2 krukjes gezien, die erg goed in onze woonkamer zou passen. Alleen de krukjes zijn vierkante blokjes zonder leuningen. Ik ben bang dat de jongste daar makkelijk vanaf valt, mijn man vindt een krukje echter prima. Even ter info, de jongste liep los met 1 jaar en is er een die overal op klimt (eettafel, stoel van grote broer, salontafel, prullenbak, etc).

Dus dames, een krukje of een stoeltje (met alleen een rugleuning), waar zouden jullie voor kiezen en waarom?

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Krukje. Misschien nu nog even opletten met de jongste, maar die al er over niet al te lange tijd denk ik prima op zitten.

3. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Wij hebben hier een stoeltje en krukje staan en ze gebruikt ze eigenlijk alle 2 even makkelijk. Ze gaat nu zitten en zit nog op het puntje, dus de leuning gebruikt ze nog niet echt. Denk dat ze aan gebrek van leuning, zich zelf wel aanpassen. Voordeel van krukje is dat je er van alle kanten op kunt gaan zitten en de stoel kan maar op 1 manier en dat snapt ze hier soms niet helemaal:D

4. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    bedankt voor jullie reacties. De jongste kan zelf prima op een stoel klimmen, dus dat is geen probleem.
    We hebben uiteindelijk besloten om voor een andere tafel te kijken
    en dan met 2 poefjes en 2 stoelen, zodat vriendjes ook kunnen komen spelen aan de tafel.

5. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier wordt op het stoeltje gezeten en op het krukje gaat ze staan...

Deel Deze Pagina