Bedankt voor al jullie reacties! We hebben besloten toch hetzelfde kaartje te doen als die we al uitgezocht hadden dus ook met foto. We hebben een fotografe gevonden die een foto wil maken! We kunnen ook altijd een mooie foto van handjes of voetjes doen, dus dat komt vast goed! Inmiddels alweer richting 31 weken dus we gaan de goede kant op!
Wij hebben het ongeveer drie weken na de geboorte gedaan. Onze vent kwam negen weken te vroeg en dus waren we nog niet klaar met het verzamelen van adressen en het kaartje zelf. We wilden het zelf ontwerpen en besloten er een soort magazine van te maken met foto's om te laten zien wat onze vent die eerste drie weken heeft meegemaakt. We hebben ook zelfs een foto van de bloedwissel erop gezet; voor de ontvanger misschien wat shockerend (al die slangetjes en draadjes), maar wij vonden dat mensen best mochten zien wat we meemaakten op dat moment. Het was de harde realiteit; er was nu eenmaal niet echt een roze wolk. Nog een tip: wij hebben stichting Earlybirds ingeschakeld om foto's te maken. Dat is namelijk nogal lastig op een donkere NICU met couveuses. Zij doen dit kosteloos. Dit is ons kaartje, voor wie het wil bewonderen. In ieder geval veel sterkte en geluk de komende tijd. Liefs!
Mamasanz, mooi kaartje! Maar besef je je wel dat je gegevens nu op internet staan? Of maakt jou dat niet uit? (ik zou het zelf nl niet zo prettig vinden, maar dat is mijn gevoel, hoor). Maar werkelijk een bijzonder origineel en prachtig kaartje!
Mamasanz prachtig resultaat en wat een knap kindje zeg! Wij hadden na 3 weken kaarten verstuurd uiteindelijk was Julia toch geboren dus wij vonden dat onze familie kaartjes moest krijgen.
Mamasanz.. Mooi kaartje! Ik ben met 31.1 bevallen van een prachtige dochter. Veel te vroeg maar wat is ze sterk! We hebben kaartje reeds verstuurd en er staat een prachtige foto op!!
Wij hebben zonder foto gekozen al voordat ze geboren was. Aangezien ik onverwachts van een meid beviel i.p.v. Een jongen is het kaartje pas verzonden nadat we beiden thuis kwamen. ( ik 4 dagen voor haar).