Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen de uitgerekende datum Komt langzaam aan dichtbij maar heb het geboortekaartje nog niet gevonden. We willen een schoolbord achting kaartje met een tekst en foto op de voorkant en een foto Links aan de binnenkant met een beetje tekst en dan rechts de tekst en op de achterkant het adres... Maar ik kan het niet vinden. Dat het adres niet op de achter kant kan kan ik mee leven maar ik wil echt een foto aan de binnenkant wie weet waar ik deze kan bestellen? Heb een voorbeeldje toe proberen te voegen. Alvast bedankt.
Kaartje2go? Daar heb je voorbeeldkaartjes maar kan je ook zelf helemaal samenstellen. Volgens mij ook een foto aan de binnenkant als optie nemen maar dat weet ik niet 100% zeker. Wat bedoel je met adres op de achterkant? Jullie adres of die van de ontvanger? Volgens mij is het bij kaartje 2 go alleen mogelijk het adres van de ontvanger te plaatsen maar mail ze anders eveb. Wij wilde hun logo niet op de achterkant en kreeg heel snel een reactie Hoe we dat konden doen.
Of zoiets? Geboortekaartje met foto en hartjes op krijtbord achtergrond - meisje Kan je ook gewoon een foto toevoegen aan de binnenkant en je adres vermelden op de achterkant. En anders hebben ze bij Kaartje2go heel veel keus!
Tanx voor de reacties, zaten leuke kaartjes bij en heb zelf ook nog een site gevonden dus nu moeten we er wel uitkomen.